О т представянето си през 2017 г. XC60 е най-продаваният модел на Volvo и един от най-продаваните плъг-ин хибриди в Европа. Повече от милион и половина XC60 са продадени по целия свят, а през 2024 г. моделът отбеляза рекордни продажби. Въпреки това шведите правят някои промени за моделна 2026 година, за да поддържат „жегата“.
Най-голямата промяна клиентите ще открият в мултимедията, предлагаща няколко вградени услуги на Google. По-големият 11,2-инчов, свободно стоящ централен сензорен екран трябва допълнително да подобри изживяването в XC60. Плътността на пикселите е увеличена с 21%, което резултира в още по-ясен дисплей.

Volvo
Благодарение на следващото поколение платформа Snapdragon Cockpit от Qualcomm, информационно-развлекателната система с вграден Google е повече от два пъти по-бърза от настоящата система, с десет пъти по-бързо генериране на графики. Резултатът е по-отзивчива информационно-развлекателна система.
В дизайна се откроява новата радиаторна решетка с емблемата на Volvo, която вече видяхме при фейслифта на XC90. Дизайнерите предлагат нови дизайни на джантите, както и по-тъмни задни светлини. За новата моделна година се предлагат и два нови цвята, Forest Lake и Aurora Silver. В допълнение, за пръв път Mulberry Red ще бъде наличен за XC60.
В интериора се предлагат освежени интериорни декори, както и нови премиум материали като Quilted Nordico и Navy Herringbone Weave. Оптимизирано е безжичното зарядно за смартфони.
За комфорта на борда се грижат въздушно окачване (опция) и ламинирани стъкла. Обновеният XC60 е оборудван и с най-модерната технология за пречистване на въздуха. Срещу допълнително заплащане клиентите могат да получат и аудио системата Bowers & Wilkins High Fidelity с нов дизайн на металната мрежа на високоговорителите.