В Женева BYD ще даде изключителна заявка за завладяване на европейския пазар

На изложението компанията ще представи нова плъг-ин технология, нова версия на 7-местен електрически SUV, ще представи за пръв път суббранда YangWang, както и ще покаже на европейската публика N7 от друг суббранд - Denza

Пламен Георгиев,
Denza N7 китайски автомобили

, BYD

Denza N7

В сички са уплашени от китайската атака на Европа, дори Мъск предупреди за нея, а след изложението в Женева и премиерите на BYD, ситуацията ще ескалира драстично, защото китайският гигант дава огромна заявка.

Към момента BYD вече представи шест изцяло електрически модели в Европа: Atto 3 (C-SUV), Han (E седан), Tang (E-SUV), Dolphin (C хечбек), Seal (D седан) и Seal U (D-SUV).

Моделната атака ще продължи на изложението в Женева, което започва на 26 февруари. Там китайският концерн ще покаже плъг-ин хибридната версия на Seal U, оборудван с иновативната технология Super DM (Dual Mode). За нея BYD твърди, че е гейм чейнджър на пазара на моделите с интелигентна PHEV технология. Моделът ще бъде представен на пазарите, на които зарядната мрежа все още не е добре развита, или където клиентите търсят всички ползи на електрическото задвижване, но без да се компрометира пробегът.

 BYD Tang

BYD

BYD Tang

На щанда с площ 1000 кв. М ще бъде изложен напълно обновеният 7-местен електрически модел BYD Tang. Големият SUV може да се похвали с пробег до 530 км (WLTP). Точно преди пазарния му дебют, BYD Tang получи максималните 5 звезди за безопасност от Euro NCAP.

В Женева ще бъде тествана е обществената реакция на продуктите от луксозния суббранд YangWang. В центъра на тази мини експозиция ще е моделът U8, в основата на който стоят две иновативни технологии: платформата e⁴ и DiSus-P Intelligent Hydraulic Body Control System.

 YangWang U8

BYD

YangWang U8

Платформата e⁴ е първата в света с масово произвеждан модел с 4 независими електромотора в колелата. Независимият контрол на въртящия момент на четирите електромотора позволява на U8 левите и десните колела да се въртят в различна посока, като по този начин се реализира 360-градусово завъртане на място, нещо, което сме виждали от танкове, но не и от коли доскоро.

BYD DiSus Intelligent Body Control System е друга иновативна технология, оптимизираща маневреността на модела. Тя намалява риска от преобръщане, минимизира центрубежното движение на тялото на пътника по време на влизане в завои с висока скорост, ускорение или спиране, като в същото време предпазва автомобила от повреди по време на движение върху „предизвикателни“ пътни условия.

 Denza D9

BYD

Denza D9

Основана през 2010 г., Denza, джойнтвенчърът между BYD и Mercedes-Benz, се разви като премиум марка. След като марката дебютира на изложението IAA в Мюнхен през 2023 г. със 7-местния (2+2+3) миниван D9, сега BYD ще покаже Denza D9 като предстоящ да стъпи на европейския пазар модел през 2024 г. Само да шест месеца след лансирането си на китайския пазар, Denza D9 си гарантира лидерската позиция на MPV пазара. В Женева Denza ще покаже за пръв път пред европейските клиенти и модела N7, изцяло електрически средноразмерен кросоувър.

Женева китайски автомобили BYD