В Близкия изток ликуват, Brabus подготви два 6-колесни змея

И още по-хубавото за клиента: струват над милион бройката, няма да се срамуват от комшията

Brabus XLP 900 6x6 Superblack

, Brabus

Brabus XLP 900 6x6 Superblack

Brabus представи два нови 6-колесни пикапа на базата на Mercedes-AMG G63. Brabus XLP 800 6x6 Adventure и XLP 900 6x6 Superblack предлагат тунинг на двигателя, подобрени офроуд характеристики и 47 см пътен просвет. Не би трябвало новите им собственици да имат проблеми в пустинните пясъци.

„Бюджетният” XLP 800 6x6 Adventure разчита на 4,0-литров битурбо V8, генериращ 800 к.с. и 1004 Нм въртящ момент. Добавени са нови турбини и нови карти за управление на инжекторите, контрола на налягането и възпламеняването. Въртящият момент отива към шестте колела посредством 9-степенна трансмисия, като ускорява гиганта до 100 км/ч за 5,8 секунди.

Инженерите на Brabus са удължили рамата на G63, за да сместят още една ос. Специално проектираният стоманен модул осигурява същата здравина на усукване като на серийния модел, като в същото време окачването е независимо на трите оси. Джантите са 22-инчови Brabus Monoblock Z/HD.

 Brabus XLP 800 6x6 Adventure

Brabus

Brabus XLP 800 6x6 Adventure

Brabus XLP 900 6x6 Superblack е още по-колосален. Той вече е с 4,5-литров V8, „надуван” от две големи турбини. Моторът е с увеличен диаметър на цилиндрите, ковани бутала и мотовилки, точно както при ултра ограничения Brabus Rocket P 900.

Тунингованият двигател е с 900 „коня” – 315 повече спрямо стоковия мотор – и 1254 Нм въртящ момент, но електрониката го ограничава до 1053 Нм. Тунерите са ограничили максималната скорост до 177 км/м, давайки на модела пътен просвет от 47 см, същият като на XLP 800.

Brabus приема поръчки от собственици на петролни кладенци за 1,1 млн. евро (XLP 800 6x6 Adventure) и 1,186 млн. евро за Superblack. Най-добре е да вървят по два.

Brabus 6x6 G-Class