П рез лятото на миналата година започнаха продажбите на Mercedes-AMG G 63 4x4 на квадрат – хардкор версията на „Кубчето”, която германският производител не само не представи официално (както е прието за всеки нов модел), но дори не фигурира като отделен модел на официалния сайт. И за да е още по-красноречиво посланието, появата на топ версията на G 63 дойде без никакъв анонс, без никакви рекламни кампании.
Това само говори за смисъла, който Mercedes влага в този всъдеход. Но от Brabus не се трогнаха от това неизказано твърдение за офроуд върховенството на G 63 4x4 на квадрат, затова се заеха да шлифоват допълнително този диамант.
Всъдеходът на Brabus e с още по-голям просвет от този на оригинала, възлизащ вече на 36 сантимента. Моделът стъпва на 22-цолови колела, има светодиодни фарове на покрива, нова кутия за резервното колело на задната врата и много карбон, особено по т. нар power dome –издутият преден капак с въздуховоди към двигателя.
За автомобила се предлага карбоново окачване Brabus Widestar, следите отпред и отзад са увеличени, а срещу доплащане може да накичите автомобила с почти всичко от каталог Brabus Adventure — подсилена предна броня с вградена лебедка, покривен багажник и стълба за достъп до него, може да си изберете и ковани 22-цолови джанти Brabus Monoblock HD.
Що касае интериора, то Brabus описва възможностите му за персонализация с красноречивото „неограничени”. Има различни варианти за изпълнение в кожа и алкантара, декоративни карбонови панели и метал, монтиране на отделни кресла на задния ред седалки и др.
Стандартно Mercedes-AMG G 63 4x4 на квадрат е оборудван с 4,0-литров турбодвигател V8, генериращ 585 к.с. и 850 Нм. Това изглежда недостатъчно за Brabus, който е подготвил два пакета. При Brabus B40-700 говорим за 700 к.с. и 950 Нм, докато Brabus B40S-800 е вече с 800 „коня” и 1000 Нм въртящ момент. И в двата случая машината е оборудвана с нова изпускателна система с регулиране на силата на звука.