Н ай-известният „Трабант” в България е този на Соломон Паси, но най-красивият вероятно е този, пипнат от стилистите на Атанас Вилнер. „Траби” е колa, която често е наричана източногерманският VW Beetle. Екземплярът, влязъл във Vilner Garage, е от последните произведени. На мястото на двутактовия мотор на Trabant 601 е монтиран 1,0-литров агрегат от VW Polo MkI, скоростите вече са долу, като визията на Trabant 1.1. на практика остава същата, като на 601.
Позната визия, но с модерни акценти. Фаровете са изцяло LED, като дневните светлини дублират и функцията на мигачите. Всички панели на колата са напълно ревизирани, таванът е получил графика „21”, повтаряща изпълнението на салона, която присъства и на вратите. Джантите също са получили специално отношение: „текстилна“ обработка и централни капачки с любимото число на собственика.
„Създадохме интериор, какъвто Trabant никога не е имал. Избрахме карирания десен, за да остане верен на ретро стила, като същевременно използвахме най-съвременните методи за изработка,“ казва Вилнер.
Салонът е обвит в текстил и дублирана кожа. Последната се нарича така заради меката подплата, което и придава специфичен обем и я прави също толкова приятна на пипане, колкото и за окото. Седалките са облицовани с кожа Ivory Soft, в средата е поставен кариран текстил, а подглавниците умишлено са оставени в оригинален вид. Таблото също комбинира финия естествен материал с текстил, като цветът на винтидж кожата там е Charcoal Black.
Воланът Momo, облечен с черна кожа и съшит с контрастни шевове, като в средата е поставена значка с номер 21, любимото число на собственика. Таванът отвътре е изцяло покрит с раиран текстил, какъвто е положен и около кожения лост на 4-степенната кутия. Радиото? Изглежда старо, но ретро визията му прикрива модерна техника.
Mercedes GLS застава срещу BMW X7 с битурбо V8 и седем места