VW продължава с илюстрациите на новия Amarok, който скоро ще бъде показан без камуфлажи, а производството му ще стартира в края на тази година в Южна Африка.
Сега германският концерн ни демонстрира част от таблото и централната конзола на возилото. По-точно - екранът на информационно-развлекателната система. Веднага личи, че той много прилича на този във Ford Ranger (част от SYNC4) и това е по-скоро очаквано, тъй като двата автомобила делят обща платформа и техниката им е доста сходна.
Че и заедно ще се произвеждат.
Въпросният тъчскрийн екран е с диаметър 10-12 инча, в зависимост от нивото на оборудване. И включва функции и приложения, характерни за луксозни коли, а не толкова за работни.
От него ще управлявате навигацията, климатика, бордовия компютър, паркинг асистента, аудиосистемата, която е “Хармън Кардън” и т.н. и т.н. Всичко онова, което доскоро бяхме свикнали да следим на таблото или пак на същото място, но по-малък дисплей.
Добрата новина е, че всичко останало, поне ако се съди по този тийзър, си е на VW и е различно от интериора на Ranger (нещо, което е в интерес и на двата бранда).
По-рано тази година германската компания обяви, че Amarok е удължен с 96 мм до 5350 мм, а междуосието - с цели 125 мм до 3220 мм, като кабината е двойна (2 реда седалки). По-висок е само с 2 мм (1880 мм). Любопитно е, че на широчина е намалял с 34 мм (1910 мм).
Пикапът на VW може да бъде натоварен с до 1200 кг, а ако трябва да тегли - до 3500 кг. В това отношение има няколко варианта.
Ще имате избор и за единична кабина, няма да се продава само с двойна. Клиентите в Европа ще избират и по отношение на задвижването - Amarok ще се предлага само със задно предаване или две възможности за двойно (в единия случай перманентно 4х4).
Налични ще са пет варианта за оборудване - Base, Life, Style, Panamericana и Aventura. Последните две са топ и ще са ориентирани повече за офроуд, за по-тежка работа и условия.