Nvidia разкри, че Mercedes S-Class ще предлага „изключително Level 4 шофьорско, съчетаващо лукс, безопасност и авангардна автономност“. Това би било огромна стъпка напред в развитието на автономното управление, тъй като системите от Ниво 4 традиционно се ограничават до роботизирани автомобили, а не частни превозни средства.
Подобно нещо би променило играта и би накарало конкурентите да изглеждат морално остарели. Дали обаче? В Китай може би, но в Европа клиентът не кипи от ентусиазъм по дигитализацията, да не говорим за премахване на нещо, което е неразделна част от автомобила от създаването му преди 130+ години.
Как ви звучи следната перспектива? Вместо да шофирате до работа, теоретично бихте могли да седнете на задната седалка, да се настаните удобно и да наваксате с имейли или да подремнете, докато колата върши цялата работа.
Към момента подробностите са кът, но Nvidia разкри, че платформата Drive AGX Hyperion 10 включва системата Thor, както и DriveOS. Те се поддържат от мултимодален набор от сензори, който включва лидарен сензор, 14 камери с висока разделителна способност, 12 ултразвукови сензора и девет радара.
Компанията също така отбеляза, че „Hyperion 10 е модулен и персонализируем, което позволява на производителите и разработчиците на AV системи да го приспособят към своите уникални изисквания.“
Това предполага, че може да има някои вариации между автомобилните производители, използващи една и съща технология.