Руснаците дърпат в технологичната надпревара, връщат ESC-то в Lada Vesta

По-добре късно отколкото никога, явно от тази максима изхожда и „АвтоВАЗ“, които първо върнаха ABS в част от моделите, а сега минават едно ниво нагоре

Lada Vesta NG

, АвтоВАЗ

Lada Vesta NG

Р уският автомобилен гигант „АвтоВАЗ“ съобщи, че системата ESC (Electronic Stability Control) се връща в списъка с оборудването на Vesta. Той бе изваден от комплектацията заради санкционния натиск, но явно вече проблемът е разрешен с внос от Китай, защото от друго място няма как да е.

Електронната стабилизираща програма (ESC) е комплекс от системи, включващи антиблокираща спирачна система (ABS), разпределение на спирачното усилие (EBD), стабилизиране в завой (CSС), контрол на отклонението (AYC), система за контрол на сцеплението (TCS), както и хидравличен спирачен асистент (HBA), автоматично задържане на автомобила при изкачване и спускане (HAS) и активиране на аварийните светлини при аварийно спиране (AHW).

Пресслужбата на компанията съобщи, че по време на тестовете на Lada Vesta с ESC са определени оптималните настройки за работа на изброените системи. Автомобилите се били адаптирали успешно към различни климатични условия и различни типове пътни настилки. Ти да видиш!

Иначе „АвтоВАЗ“ възнамерява да преразгледа оборудването на Vesta, като неназовани източници разкриват, че е била асемблирана експериментална партида „Вести“ с 1,8-литров атмосферен Evo двигател, но оборудвани с подгрев на предните пръскачки за чистачките, подгрев на задните седалки, асистент за следене на сляпата точка и предния паркинг сензори. Ти да видиш!

руски автомобили Lada Vesta АвтоВАЗ