Ч аканият от мнозина като манна небесна Tesla Cybertruck се приближава все повече до старт на производство това лято, поради което финансовите анализатори оценяват важността и социалния статус на пикапа.
В публикация на Investing.com, финансовата корпорация Morgan Stanley дава мнението си за странната “птица”. Тя отбелязва, че независимо от възможността на американския производител да прави стотици хиляди броя всяка година, пикапът „по-вероятно ще бъде култов автомобил с много по-ограничен обем“ - около 50 000 броя годишно.
Това е интересно, тъй като се твърди, че до момента има 1,6 милиона предварителни поръчки за Cybertruck от 2019 г. насам. Като оставим настрана статута на возилото и огромния поток информация, която залива за него всеки ден по медии и социални мрежи.
Една от най-интересните характеристики на пикапа е липсата на емблема на Tesla навсякъде по екстериора му. Той е емблематичен за компанията и тя поема рискове, за да преоткрие с него много аспекти на това какво означава да си автомобилен производител.
Смятаме, че Cybertruck носи повече стойност в културен смисъл, отколкото в пряк икономически. В същото време насърчаваме нашите читатели да се запитат: колко Cybertrucks могат да бъдат паркирани на родителска среща или младежки футболен мач по едно и също време, преди да загубят част от това неописуемо... нещо?“, пише в доклада.
Morgan Stanley се опитва да каже е, че въпреки че много хора изглежда харесват нетрадиционния дизайн на електрическия пикап, той може да загуби част от своята уникалност, след като излезе на улицата и стане част от ежедневието.
Той е истински и си прекарахме чудесно с него миналата седмица зад завода в Остин. Но финансово това може да е по-скоро „странично шоу“ към историята на Tesla“, добавят експертите.
Очаква се Tesla Cybertruck да влезе в производство в ограничена серия това лято, като през следващата година то ще бъде значително увеличено.