В чера завърши една ера в историята на Bugatti, след като от поста на дизайн директор в компанията се оттегли (след 19 години) Ахим Аншейд. Но преди официално да напусне поста си, той разкри малко за наследника на Chiron. От него става ясно, че хиперавтомобилът не само е готов, но ще го видим още догодина.
Говорейки пред Autocar, Аншейд хвърля бомбата, че автомобилът не само е готов, а и инструментите за производството й ще са готови до месеци. И трябва да очакваме доста драстична разлика между Chiron и наследника му, тъй като Bugatti изоставя дългогодишното си основно оръжие за масово поразяване – двигателя W16 с четири турбини.
Този факт е дал поле за изява на екипа на Ахид (чието ръководство ще поеме дългогодишния му заместник Франк Хейл). Поле за изява са имали и в инженерния отдел, тъй като в бъдеще задвижването на Bugatti ще поеме хибриден V8 двигател. Той ще бъде монтиран в новото и много по-леко шаси на наследника. Нищо повече по темата не се знае, но пък е ясно, че трансмисията вероятно няма да е разположена между седалките, както при Mistral. Това го казва Хейл, който също дава интервю за британското издания.
“Ако сравните Mistral с LaFerrari, в действителност той е доста компактен автомобил за това, което е, със скоростна кутия между седалките, което е направен с цел баланс… Но с хибридно задвижване, имаме добавено тегло от батериите, затова трябва да обмислиш конструкцията на целия автомобил.”
Хейл казва, че новият автомобил ще е „впечатляващ” и ще “blow people out of the water”.
В същия материал се казва, че интериорът няма да е супер напудрен и футуристичен, а дизайнът ще се придържа към настоящия език на марката. Може да очакваме по-голям централен дисплей, но също така е възможно той да е подвижен и да може да се скрива.
Британското издание теоретизира на тема цена, като предполага, че новият модел ще е по-скъп от Mistral, който пък струва около 5 млн. евро.