П ървите дни на всяка година са посветени на това компаниите да обявяват продажбите си за предходната.
Както вече маркирахме, луксозните марки поставят нови рекорди по доставки и заявки, а в ранната пролет, когато започнат да излизат и финансовите резултати, ще узнаем, че приходите и печалбите им също са на върхови стойности. Неизбежно е.
Mansory Venatus Coupé EVO C
Lamborghini не прави изключение, а Urus е неговият бестселър, като първият SUV на бранда остава много търсен.
Има обаче хора с възможности, които искат повече от спортния здравеняк. И на тях на помощ се притичва тунинг компания като Mansory.
Тя е пипнала Urus и го е превърнала във Venatus Coupe Evo C. Резултатът е, че две от вратите са премахнати и каросерията е придобила още по-купеобразна форма. Найс!
Оказва се, че именно клиенти са поискали това от Mansory чрез програмата й за поръчки. След това творението, което виждате тук, е правено година и половина.
B-колоната е изместена с 200 мм назад. Предните врати са нараснали със същата дължина, като същевременно са запазили стандартното си оборудване за безопасност, получавайки и Y-образна гънка отвън.
Тунерът също така разшири задните калници, като прикрепи масивни всмукателни отвори отстрани и нова гарнитура на всмукателните отвори на C-колоната.
Това е в допълнение към лудия бодикит, придаващ на Urus (не, Venatus!) още по-хищен дизайн на предницата. Имаме също така голямо крило, дифузьор и много други дизайнерски щрихи.
Може би позакъсняхме с факта, че Mansory всъщност базира Venatus Coupe Evo C на своя Venatus Evo S.
В този смисъл задвижването не е претърпяло никакви промени, като автомобилът с две врати произвежда същите 900 к.с. и въртящ момент от 1100 Нм. Mansory твърди, че голямата машина може да достигне 100 км/ч за 2,9 секунди. Максималната скорост е 323 км/ч - с 10 повече от стандартния модел.
За сравнение - претърпелият през есента на м.г. фейслифт Urus е с 666 к.с. и 850 Нм макс. въртящ момент. При него късият спринт отнема 3,5 и 3,7 сек., съответно за модификациите S и Performante.
Mansory предлага широка гама от опции. Този екземпляр е с интериор с нюанс на синьо, бели шевове и черна облицовка. Тунерът е добавил и механизъм за сгъване на предните облегалки, така че пътниците да имат достъп до двете задни седалки. Карбонът не е щаден - вън и вътре.
Като стана въпрос за заявен интерес, Mansory казва, че ще произведе ни повече, ни по-малко от 8 Venatus Coupe Evo C. Компанията не уточнява каква е цената, но няма съмнение, че достатъчно много хора са готови да я платят. И много вероятно серията вече да е продадена.