Г ерманският тунер Mansory свали покривалото от последното си творение, което е на тема Maserati MC20. Като всеки друг продукт на основаното от Курош Мансори ателие през 1989 г., и това е крещящо.
От компанията са поработили и върху двигателя, чиято мощност е качена до 720 к.с. и 850 Нм, което си е доста за 3,0-литров, 6-цилиндров двигател, без никаква електрическа асистенция. От Mansory не казват какво точно са правили по въпросния агрегат, макар да е очевадно, че стандартната изпускателна система е предадена за вторични суровини, заменена от четири цеви.
Най-голямата разлика с оригинала е бодикитът от кован карбон. Тук се включва огромното задно антикрило с италианския флаг на двете му страници, Визуалната драма се подсилва от масивния дифузьор от кован карбон, в който е интегрирана подобна на Ф1 светлина. Перката над задното крило и 10-спицовите джанти Mansory FV.5 съще не могат да бъдат подминати.
Името на тунера е видимо навсякъде, дори и върху жълтите спирачни апарати. А жълтото е превзело целия интериор до степен, че човек може да го заболят очите. За щастие разумът е надделял и от Mansory са сложили и бяла върху седалките, декорирани с цветовете на Италия.
Цената за ненормално изглеждащия Mansory First Edition MC20 не се посочва, но е ясно, че собствениците му що могат да се хвалят с ускорение до 100 км/ч за 2,7 секунди и максимална скорост 330 км/ч. Има и данни за средния разход (12,1 л/100 км), но кой от притежателите му ще се интересува?