Peugeot показа обновените версии на едни от най-известните си модели - 308 и 308 SW с ясна директива: да съживим радостта от шофирането. С елегантни подобрения, усъвършенствани системи за подпомагане на водача и луксозен интериор, тези нови модели сигнализират за амбициозно завръщане към корените на марката, при които технологиите подобряват усещанията, а не ги задушават.
Най-видимата промяна в новия 308 е освеженият му външен дизайн. Както и двата модела са първите автомобили на Peugeot, които се отличават със светеща емблема, нова, смела решетка и съвременен светлинен подпис с три „нокътя“.

Peugeot
Тези елементи придават на автомобилите по-динамичен и модерен вид. За тези, които търсят по-висок клас изживяване, нивата на оборудване GT и GT Exclusive са оборудвани с Matrix LED фарове, която предлага превъзходно осветление и стил, докато другите нива на оборудване (Style, Business и Allure) включват Full LED технология. Новите модели въвеждат и нов цвят Lagoa Blue и преработени алуминиеви джанти с диамантено рязане, предлагани за нивата на оборудване Allure, GT и GT Exclusive, добавяйки нотка елегантност и персонализация.
Вътре, новите модели 308 предлагат ориентирана към водача, технологично напреднала и комфортна среда. Интериорът се отличава с изчистен, минималистичен дизайн, съсредоточен около PEUGEOT i-Cockpit. Това включва дигитален инструментален панел и 10-инчов централен екран, осигуряващи на водачите лесен достъп до цялата важна информация и развлечения.

Peugeot
Една от най-иновативните екстри са пет персонализируеми i-Toggles, които действат като цифрови преки пътища към често използвани функции, позволявайки по-интуитивно и персонализирано потребителско изживяване. Интериорът е проектиран и с мисъл за простор, като включва обновена архитектура на арматурното табло, която увеличава максимално пространството както за водача, така и за пътниците. Амбиентното осветление с осем персонализируеми цвята позволява на пътниците да персонализират настроението в кабината според предпочитанията си.
Комфортът също не е пренебрегнат. Елегантната централна конзола, вече без традиционния скоростен лост при автоматичните варианти, осигурява място за два държача за чаши, до 14 литра багажно отделение и опционална подложка за безжично зареждане. За пътниците, които ценят ергономичността, опционалните предни седалки, сертифицирани от AGR, предлагат отопление, масажни функции и първокласен избор от материали, включително Alcantara и Nappa кожа.

Peugeot
Вниманието на Peugeot към детайла се простира дори до фините удобства: отопление на предното стъкло и волана, интелигентно индексиране на външните огледала при движение на заден ход и система за аварийно повикване e-Call+, която предава местоположението, посоката и броя на пътниците в критични моменти. Може да се поръча и Hi-Fi система Focal Premium за оптимално удоволствие и от музиката.
Но производителността остава в основата на шофирането. Peugeot предлага новите модели с разнообразие от бензинови, дизелови или plug-in хибридни конфигурации въз основа на нуждите на клиентите.
Сред предложенията е E-308 – изцяло електрически със 156 к.с. и 207Nm въртящ момент. Батерията е с капацитет 58,4kWh и осигурява пробег от 450 км. Поддържа и функцията V2L, т.е. може чрез колата да се зареждат други устройства – електрически велосипед, осветление и т.н.

Peugeot
Друго предложение е Plug-in хибрид със 195 к.с. обща мощ – 125 к.с. от електромотора и бензинов 1,6-литров двигател с турбо. Има и традиционен хибрид със 145 к.с.. Освен това ще се предлага и дизелов модел. Тiй включва 1,5-литров BlueHDi със 130 к.с.
Безопасността също получава значително подобрение. Полуавтономните функции вече се простират от адаптивен круиз със спиране и потегляне до полуавтоматична смяна на лентата, адаптиране на скоростта в завой и предварително адаптиране на скоростта. Паркирането е улеснено с висококачествени 180- задни и 360-градусови камери, докато 75-метрово наблюдение на мъртвата зона, предупреждение за напречен трафик отзад, автоматично аварийно спиране и асистент за поддържане на лентата осигуряват бъдещето на шофирането.