Новото BMW M5 идва с режим за дрифт

BMW M5 Competition

, BMW

BMW M5 Competition

BMW няма спиране. Явно карантината доста ги е озлобила, тъй като в последните три седмици буквално ни заляха с новини. Последната е свързана с обновената М-петица. Очаквано промените не са драстични, но такива има и те са свързани с нарастване на детайлите. Започваме (логично) с новата бъбрековидна радиаторна решетка със специфични за М двойни пластини в черен гланц и черен надпис M5 Competition. Нов е и дизайнът на L-образните, тесни и насочени към бъбреците фарове с Dynamic Laser Matrix светлини. Дизайнерите са пипнали и бронята. Отзад промените са по-малко, като стоповете и бронята са леко пипнати. Черният гланц се използва масирано в екстериора. Двете двойки ауспуси са ясни, а 20-инчови М джанти с двойни спици са нови за М5 и M5 Competition. Под тях ясно се виждат М Compound спирачките със спирачни апарати в гланцирано червен или черен цвят.

BMW

Промени под предния капак няма, но това е добра новина, защото строгите екологични норми биха могли да доведат до намаляване на параметрите, но това не е случаят: 4,4-литровият V8 двигател изпомпва 600 к.с. при М5 и 625 к.с. при M5 Competition. С тези параметри М5 ускорява до 100 км/ч за 3,4 сек, а M5 Competition – за 3,3.

BMW

Любопитно е, че моделът има настройка само за задвижване на задните колела, което е прието да се определя като режим за дрифт. Иначе към режимите Comfort, Sport, Sport+ е добавен новият Track (M5 Competition). За пътното поведение на модела голяма роля играят новите амортисьори отM8 Гран Купе и новите настройки на окачването. В сравнение с BMW M5 окачването на M5 Competition е по-ниско със 7 мм, с допълнителни целенасочени модификации на окачването на колелата и пружините.

BMW

Най-голямата новост в интериора е Live Cockpit setup с iDrive 7, което ще рече, че седанът вече е оборудван с двата 12,3-инчови дисплея – един на централната конзола и един под формата на приборно табло.

Базовите цени за България започнат от 234 950 лв. с ДДС за BMW M5 и от 253 144 лв. с ДДС за BMW M5 Competition. Честито на печелившите.

Колкото повече, толкова повече: тестваме BMW X6 M50i

Mercedes-AMG елиминира турбо дупката

Tesla Model S е първият електромобил с пробег над 400 мили (647 км)

Източник на статията: Vesti.bg

BMW M5 Competition BMW M5 BMW