„Новата вълна” на Renault ни залива с електрифицирания Austral

Проектиран върху третото поколение на платформата CMF-CD, новият Austral предлага различни технологии на електрификация, включително нов E-TECH Hybrid двигател.

Renault Austral

Renault

Renault Austral

Н овият Renault Austral се предлага в седем екстериорни цвята. Най-високото ниво на оборудване включва двуцветен екстериор като стандартно оборудване. Моделът изпъква и с големите си колела, носещи отличителни алуминиеви джанти от 17 до 20 инча, повечето от които са диамантени.

За първи път в автомобил на Renault, новият Austral се предлага и в ексклузивно ниво на оборудване Alpine Line, различаващо се по специалния екстериорен цвят – сатенено сив. В интериора Alpine Line може да се похвали с редица отличителни елементи: сини шевове; уникална тапицерия от алкантара с въглеродни влакна; Напа кожен волан с вложки от алкантара и шевове в синьо, бяло и червено; алуминиеви педали и прагове на вратите, носещи логото „Alpine“.

Renault

Новият Austral е първият модел на Renault, който се възползва от това, което предлага новата платформа CMF-CD. Шасито на Austral се предлага в две версии: гъвкава торсионна греда за модели с предно предаване и заден многораменен мост с 4CONTROL Advanced за модели с двойно предаване.

Renault Austral разчита на най-новото поколение E-TECH Hybrid двигатели в 400V мрежа за до 200 к.с., и два бензинови двигателя: 130 к.с. 48V Mild Hybrid Advanced и 140 к.с./ 160 к.с. 12V Mild Hybrid.

Най-интересен тук е новият E-TECH Hybrid двигател. Моделът е оборудван с 1,2-литров 3-цилиндров турбо бензинов двигател, съчетан с електрически двигател, 1,7 кВч литиево-йонна 400V батерия и интелигентна многорежимна скоростна кутия. Той има комбинирана мощност до 200 к.с. Оборудван с най-новия хибриден двигател E-TECH, новият Austral има оптимални нива на горивна ефективност и CO2 емисии (започвайки от 4,6 л/100 км и 105 гр CO2/км), което го прави един от най-ефективните SUV хибридни автомобили.

Двигателят Mild Hybrid Advanced прави своя дебют за Renault. Той съчетава най-новия 1,2-литров 3-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор с 48V литиево-йонна батерия и стартер-генератор. Двигателят е със 130 к.с. и ръчна скоростна кутия, той поддържат горивната ефективност и CO2 емисиите на най-доброто ниво за категорията: започвайки от 5,3 л/100 км и 123 гр CO2/км.

Двигателят Mild Hybrid се предлага за първото ниво на оборудване на Austral и използва 1,3-литров 4-цилиндров бензинов двигател с директно впръскване. Разработен в сътрудничество с Daimler, двигателят е подкрепен от стартер-генератор и 12V литиево-йонна батерия. Той може да се похвали със 140 или 160 к.с. с автоматична скоростна кутия X-TRONIC, или 140 к.с. и ръчна скоростна кутия.

Renault

Технологията MULTI-SENSE Advanced включва три предварително зададени режима на шофиране: Eco, Comfort и Sport. Четвърти режим (Perso) дава на водача свобода при всяка настройка. Пакетът Extended Grip включва два допълнителни режима: „Snow“ и „All roads“.

Моделът представя третото поколение на системата за управление на четирите колела на Renault: 4CONTROL Advanced. С добавянето на кормилно задвижване на многораменната задна ос, ъгълът на завиване на задните колела вече е 5° и гарантира диаметър на завой, по-малък от обикновен градски автомобил: 10,1 м.

Новото Renault Austral разполага с 32 ADAS системи, групирани в три категории: шофиране, паркиране и безопасност.

Renault

Екранът OpenR е перлата в короната на интериора на Austral. Свързаната с облак система получава автоматични актуализации чрез технологията Firmware Over-The-Air (FOTA). OpenR комбинира 12,3-инчов инструментален дисплей на арматурното табло с 12-инчов вертикален мултимедиен екран. Новият 9,3-инчов head-up дисплей, проектиран през предното стъкло, добавя към общия брой екрани на борда.

В допълнение към аудио системата Arkamys, Austral може да се похвали с първокласно звуково изживяване, родено от партньорството със специалиста Harman Kardon.

Новото Renault Austral ще влезе в продажба през последното тримесечие на 2022 г.

Renault Austral Renault