Купеобразният Renault Rafale получи 4х4 задвижване с 300 „коня”

Това стана благодарение на плъг-ин хибридна конфигурация с ДВГ и три електромотора, като автомобилът може да минава до 100 км само на ток

Renault Rafale E Tech 4x4

Renault

Renault представи пълноприводния Renault Rafale E-Tech 4×4. Това става почти година, след като миналото лято моделът дебютира. Плъг-ин хибридната система е съставена от 1,2-литров турбо 3-цилиндров двигател (150 к.с., 230 Нм) и три електромотора. Предният е със 70 к.с. и 205 Нм, задният – със 136 к.с. и 195 Нм. Има още и стартер-генератор, способен в даден момент да добави 34 к.с. и 50 Нм.

Батерията на Rafale E-Tech 4×4 е с капацитет 22 kWh, благодарение на които моделът може да изминава на ток до 100 километра. Ускорението до 100 км/ч отнема 6,4 сек (срещу 8,9 сек в модела с 200 к.с.). При напълно заредена батерия средният разход на гориво е 0,7 л/100 км (на хартия, естествено), при изчерпване на енергията – 5,8 л/100 км.

Renault

Пълноприводният Rafale се предлага в две изпълнения: Esprit Alpine и Atelier Alpine. Топ вариантът е с 21-цолови колела, цвят на купето Satin Summit Blue и черен заден спойлер. Очакването се различава от това на другата модификация, кормилната система е прекалибрирана, спирачките са по-големи. Всичко това се съчетава с адаптивна амортисьори и шаси 4Control Advanced, т.е. завиващи задни колела.

От мултимедийната система на версията Atelier Alpine ще предлага достъп до Chassis Control, откъдето да се правят промени по настройките на твърдостта на амортисьорите и ъгъла на завъртане на задните колела. Налични са три режима на движение - Comfort, Dynamic и Sport.

Renault Rafale E Tech 4x4 плъг-ин хибриди Renault