X-Bow GT-XR е много подобен на GTX и състезателния GT2, които австрийската компания прави. Разликата с тях е, че австрийците ще правят са по 100 бройки годишно, всяка от които ще струва 285 000 евро.
Срещу тази сериозна сума клиентът получава карбонов монокок, покриващ тръбно стоманено шаси, благодарение на което GT-XR тежи едва 1130 кг. Този факт, комбиниран с 5-цилиндров 2,5-литров турбо двигател от Audi, генериращ 500 к.с. при 6350 об./мин и 581 Нм при 5550 об./мин, прави от X-Bow GT-XR наистина впечатляващ автомобил. Той ще може да ускорява до 100 км/ч за 3,4 секунди, а максималната му скорост е 280 км/ч. Мощността отива към задната ос посредством 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител и диференциал с ограничено приплъзване.
KTM X-Bow GT-XR
Макар оптимизирането представянето на писта да е било основната цел на KTM, от компанията казват, че X-Bow GT-XR е „перфектен като ежедневно превозно средство”, макар това да е трудно за вярване. От компанията казват, че моделът е с 96-литров резервоар, електрическо прогресивно сервоусилване на волана и опция за система за 9-сантиметрово хидравлично повдигане на автомобила.
Макар от KTM да не обявят официални данни за притискащата сила, спокойно може да се предположи, че тя е със сериозен показател. За нея се грижат голямото антикрило отзад, задният дифузьор и преден сплитер, но също и дизайн на пода, проектиран специално за тази цел. Запознатите със света на Формула 1 са наясно, че именно подът на болидите е сред най-силните им характеристики този сезон.
Спирачките са с 8-бутални спирачни апарати, но клиентите, които търсят оптимално представяне на пистата могат да поръчат керамични дискове. Окачването идва от Sachs, а спортните колела с един централен болт са опция.
В кабината на X-Bow GT-XR виждаме „корито”, пред което има подвижен волан с дигитално табло на него, регулируема колона с педали (тъй като седалката е фиксирана, педалите се местят), опционална камера за задно виждане, Bluetooth аудио система, LED осветление, климатик и дори малка жабка.