В одещите на The Grand Tour лансираха собствената си социална мрежа, наречена DriveTribe. По-рано Кларксън бе заявил, че не разбира идеята на проекта, докато тя не му била обяснена по най-лесния начин от Хамънд: „Това е като YouPorn, но с автомобили.”
DriveTribe реално е социална мрежа, обединяваща автомобилистите по света. „Клановете” се създават на тематичен принцип и могат да бъдат посветени на отделни личности, събития, конкретни модели или различни интереси (вече съществува клан, посветен на фотографиите на кучета в автомобили).
По-рано Хамънд бе заявил, че услугата може да се превърне в автомобилния аналог на видео услугата Twitch, която позволява на геймърите да предават свои игри или съревнования в различни кибер-надпревари.
Освен Кларксън, Хамънд и Мей, водещите на The Grand Tour, в дъното на нещата стои и продуцентът на The Grand Tour Анди Уилман, който си тръгна с тях от ВВС, както и бизнесменът Ернесто Шмит. През лятото стана ясно, че инвестиционна компания, съвместно с честни инвеститори, са вложили в проекта $5,5 млн.
В бъдеще се планира лансирането на DriveTribe на други езици. Дотогава трябва да разучим английската платформа, а феновете на тримата да не пропускат епизодите от първия сезон на The Grand Tour, чиято първа серия е счупила всички рекорди на Amazon.
Четете още:
Франция обмисля продажбата на дизели на VW и Renault