Kia представи Niro Plus. Определя го като автомобил за специални нужди.
Второто поколение Niro бе представено наскоро като хибрид, “плъг-ин” хибрид и изцяло електрически вариант. Дойде време за “плюса” като добавка.
А той се изразява в задница, която е ваноподобна - по-висока, широка и дълга, за да може возилото да изпълни задачите, които са му поставени.
Те могат да се разделят в две категории (модификации).
Първата е, че някой може да си купи тази кола като лична “баничарка”. През седмицата да върши работа с нея, а през уикенда - да я ползва за по-приятни неща. Като например ходене до вилата или някъде другаде семейно.
Става за къмпинг, за товарене на спортни пособия, на домашни любимци и т.н. И трите варианта на задвижване са налични тук.
Във втория случай Niro Plus е за такси. Ако го искате за такъв, получавате само EV. Той е малко по-дълъг (10 мм) и по-висок (80 мм) в сравнение с “просто” Niro. Идеята е кабината да бъде по-просторна и функционална.
Добавя се All-in-One Display, направен така че да обедини няколко екрана в един за удобство на шофьора и хората, които вози. В него има навигация, брояч, тахограф и още няколко функции, като информационно-развлекателна.
Разбира се, предназначенията на автомобила могат да бъдат и други - на хотели, големи фирми, въобще на компании, които имат нужда да превозват хора.
Като начало Kia започва да доставя Niro plus на корейски фирми за таксиметрови услуги. Същевременно заявява в пресинформацията, че ще го предлага на определени пазари - където прецени, че има търсене. Европа е в сметките.
Както и по-рано тази година на брифинг, на който представи целите си в близко бъдеще, Kia иска да има водеща роля на пазара за автомобили със специално предназначение. Те ще стават и автономни, като първите такива се очаква се появят през 2025 г.