М оделите на DS винаги са впечатлявали с дизайна, сега е същото. Дизайнът е основно изразно средство в този автомобил, чиято предница е напълно нова. Впечатления правят по-острите линии.
Естествено, светлинният подпис е това, което веднага се набива на очи. Комбинацията между по-тънките DS PIXEL LED VISION 3.0 фарове (до 380 м светлинен сноп напред, в града широчината му се „отваря” до 65 м, всичко това благодарение на 84 светодиода на три реда) и DS LIGHT VEIL дневни светлини (33 светодиода) са изпълнени в стила на висшата френска мода. DS WINGS и радиаторната решетка са по-големи. По-тънките задни LED с вортекс ефект също са преработени, което може да се каже за вратата на багажника и надписа DS AUTOMOBILES, който заменя предишния CROSSBACK.
Моделът стандартно се предлага с 19-инчови колела (с нови дизайн), но при избор DS 7 E-TENSE 4x4 360 – размерът скача на 21 инча. Лайстната около прозорците и релсите на покрива контрастират с черния си цвят.
DS Automobiles предлага новия DS 7 с три плъг-ин хибрида, чиято мощност е съответно 225, 300 и 360 к.с. DS 7 E-TENSE 225 е със 180 бензинови конски сили и 110 к.с. от електромотор, монтиран към 8-степенната автоматична трансмисия.
Версията DS 7 E-TENSE 4x4 300 и DS 7 E-TENSE 4x4 360 очевидно са със задвижване на четирите колела. Тук компановката е PureTech 200 с електромотори със 110 и 112 к.с. на двете оси. Топ версията е пипната от DS PERFORMANCE, които са оптимизирали контрола на енергията, за да извлекат мощност от 360 к.с. Шасито е снижено с 15 мм, следата е разширена с 24 мм отпред и 10 мм отзад, предните спирачни дискове са с размер 380 мм. Моделът ускорява до 100 км/ч за 5,6 секунди.
Батерията с капацитет 14,2 kWh предлага до 65 км среден пробег (WLTP) и до 81 км на ток само в града. Времето за зареждане е около 2 часа със зарядно с мощност 7,4 kW.
Интересното е, че се предлага и дизел със 130 к.с.
Няма как да се подмине и активното окачване и нощното виждане. Но по-важно е окачването, което използва камера, с чиято помощ се регулира твърдостта му.
Интериорът изглежда като страхотно място, на което да си. Тук впечатление прави детайлът и висококачествените материали. Една от най-големите промени тук е включването на DS IRIS SYSTEM. Това ново решения представя напълно променен интерфейс. Сензорният централен дисплей е с диаметър 12 инча, като предлага меню с уиджети за достъп до всички функции с едно движение: за контрол на свързана навигация, вентилацията, дигиталните аудио източници и информацията за пътуването. Новото приборно табло също е с диаметър 12 инча.