G-Class: Мечтата на мнозина българи става много по-луксозна

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

К огато G-Class 2019 бъде показана на Автомобилен салон Детройт’18, той ще предложи позната форма, като дизайнът ще е еволюционен, а не революционен. Но както виждате от снимката, интериорът ще направи огромен скок напред по отношение на дизайн, технологии и комфорт.

Първото нещо, което се забелязва, е модерният цифров дисплей, който обхваща в едно приборното табло и централната конзола. Конфигурацията е същата като при новите E- и S-Class, приютявайки два 12,3-инчови екрана. Някои версии с по-ниски нива на оборудване ще се предлагат със стандартни скоростомер и оборотомер, по-малък екран между тях и само един 12,3-инчов дисплея в дясно.

Самото арматурно табло запазва изключително малката си дълбочина спрямо челното стъкло. От двата му края има два високоговорителя на аудио системата Burmester, чийто дизайн копира дизайна на разположените върху предния капак мигачи. Воланът е взет отново от E- и S-Class. За пръв път G-Class ще се предлага със „срязан” в долната част волан, който ще е част от интериорния пакет AMG Line.

Формата на легендарните кръгли фарове на G-класата е отразена от четирите вентилационни отвора на таблото. Изключително широката централна конзола преминава в тунела, разделящ предните седалки, на който са разположени две поставки за чаши и пред тях е тачпада на системата COMAND. Там са и хромираните бутони за блокаж на диференциалите.

Другата голяма новост отпред е увеличената широчина: по около 4 см повече в областта на раменете на водача и пътника до него. Новата G-Class не е много по-широка от настоящия модел, но самото купе е много по-добре конфигурирано, за да не изтръпвате, докато седите в него. Добавени са и около 4 см в областта на краката отпред.

Последният показател е увеличен драстично за пътниците отзад. Задните седалки са издърпани по-назад, като така са отворени допълнителни 15 см в областта на краката. Седалките се делят в съотношение 40/60, като дори се накланят за по-добър комфорт. Вратата на багажника е останала същата, а резервната гума отново е монтирана върху нея.

Качеството и материалите също е на качествено ново ниво, като Mercedes ще предлагат възможности да персонализирате интериора по свой вкус и предпочитание, ако не сте удовлетворен от пакетите AMG и Designo.

Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК

Uber заплашва нефтодобивната промишленост повече от електромобилите

Забраната на двигатели с вътрешно горене в Калифорния се планира за 2040 г.

Volvo XC40 води, а не следва (тест драйв)

Източник на статията: Vesti.bg

Гелендеваген Мерцедес G-Клас Мерцедес Mercedes-Benz G-Class