DS Automobiles представи обновената версия DS 3, при която веднага се забелязва, че продължението CROSSBACK вече липсва.
Фейслифтът на DS 3 идва с променена радиаторна решетка – по-широка и акцентирана с гланццирано черни или хромирани диамантени шарки, в зависимост от модела. Характерните DS WINGS също са пипнати, за да пасват по форма на решетката и фаровете. Стандартно те са LED в цялата гама, като формата също им е променена, а светинните модули са три, акцентирани с хром. Като опция се предлагат матрични LED фарове. Нови са и дневните LED светлини. Моделът вече има нов спойлер, за да се оптимизира аеродинамичното представяне на модела.
В профила и отзад са добавени само дребни детайли, които да хармонизират цялостното излъчване на DS 3. С нов дизайн са 17- и 18-цоловите джанти. Моделът идва с избор от седем екстериорни цвята, като акцент е трислойният Diva Red.
В интериора изобилства кожата и Алкантарата. Променана и шофьорската позиция с монтирането на нов волан, прегрупиране на част от контролерите на системите за подпомагане на шофирането и тези на инфотейнмънт системата, както и добавяне на планки на волана за смяна на предавките при автоматичната трансмисия. Стандартно е монтиран 10,3-инчов централен дисплей, като версиите Performance Line+, Rivoli и Opera идват с новата система DS IRIS.
Изключително интересна е версията DS 3 E-TENSE, която разчита на изцяло нов електромотор и нова батерия. Моторът HSM се възползва от опита на френската марка във Формула Е. Той генерира 156 к.с. и 260 Нм. Новата батерия е с капацитет 54 kWh (използваем 50,8 kWh) е с топлинен контрол, постиган чрез течен воден кръг и топлинна помпа, които позволяват бързо зареждане, увеличават пробега и жизнения цикъл. Зареждането от 10 до 80% отнема 25 минути, а на напрежение 11 kW пълното зареждане на батерията отнема 5 часа. Моделът обещава пробег от 400 км по цикъла WLTP.
DS 3 предлага и две нови бензинови версии PureTech 100 с 6-степенна механична кутия и PureTech 130 с 80-степенна автоматична.