Дизайнът бил проблем? BMW е безапелационен №1 сред луксозните марки

Статистиката е за първото полугодие, като само ръстът при електромобилите е 34,1%

BMW i5 Touring

, BMW

BMW i5 Touring

С ъс 179 557 доставени напълно електрически автомобила, марката BMW постига +34,1% увеличение на продажбите на BEV през първата половина на 2024 г. в сравнение с предходната година. Като цяло марката BMW отчита ръст от +2,3% спрямо същия период на миналата година с 1 096 486 продадени бройки през първото полугодие. По този начин баварците изпреварват традиционните си конкуренти и успяват да спечели значителен пазарен дял в Европа. Общо BMW Group доставя 1 213 359 автомобила от марките BMW, MINI и Rolls-Royce през първата половина на годината.

При BMW моделите от горния премиум сегмент стават все по-популярни сред клиентите, в допълнение към напълно електрическите модели. BMW Серия 7 постига ръст на продажбите от +22% през първата половина на годината в сравнение със същия период на предходната година. Също така, BMW X1 и BMW Серия 3 отбелязват силен ръст в сравнение с 2023 г. BMW M GmbH също се представя добре, предизвиквайки голям интерес, когато през юни представи първия високопроизводителен седан M5 с електрифицирана задвижваща система. С общо 99 517 продадени автомобила BMW M регистрира ръст на продажбите от +5,1%.

През втората част на годината BMW Group има още какво да предложи на клиентите си. На първо място това е пълната наличност от BMW Серия 5 — включително новото BMW Серия 5 Touring и първото BMW i5 Touring, както и текущото лансиране на пазара на новото семейство MINI.

BMW продажби