Е дин от най-странните дебюти по време на 88-то издание на Автомобилен салон Женева, който видяхме лично, е на българската Sin S1. А странна е дори меко казано, но не използвам грозна, за да не бъда обвинен за нещо, за което нямам вина. И написах „една от най-странните”, защото на салона бе представена и серийната летяща кола Pal-V Liberty.
ВИЖТЕ БЪЛГАРСКАТА КОЛА В ЖЕНЕВА В ГАЛЕРИЯТА
Странното жълто тяло на Sin S1 стои по средата на щанда на Sin Cars, а от двете страни е обградено от състезателния R1 и хибридна версия на уличния R1, която предлага на водача 800 к.с., но срещу 219 000 евро.
ПОТОПЕТЕ СЕ В АТМОСФЕРАТА НА ИЗЛОЖЕНИЕТО С НАШАТА ГАЛЕРИЯ
Жълтият S1 няма аналог на салона (за добро или лошо), тъй като представлява своеобразно автомобилно Lego. Определението на Росен Даскалов за това му творение е „достъпен модулен автомобил”. За достъпен се съгласих, но модулите са сякаш издялкани с длето и изглеждат нелепо. Целият дизайн е нелеп, констатирам с неудоволствие.
Идеята е, че основното тръбно шаси може да носи различни външни панели, интериорът се конфигурира според тях, задвижването също се модифицира. Това значи, че може да конфигурирате колата за офроуд, а след това за шофиране на писта. На хартия звучи много добре, но в действителност изглежда много зле.
Моделът може да се поръча с два двигателя – 2,0 и 3,5 литра и съответно 255 и 365 к.с. С тях S1 може да ускорява до 100 км/ч за 2,8 и 2,5 секунди.
Производството на S1 ще започне през 2019 г., но с този дизайн едва ли ще има желаещи да се сдобия с него, макар цената му да е $49 990.
Този Veyron е отблъскващата дизайнерска приумица, унищожила най-бързият дълго време автомобил. Имитира керамични плочки и вероятно би стоял добре в банята, но кой държи кола за няколко милиона в тоалетната си?
Този Phantom е най-пошлият експонат в "Палекспо". Намира се през една кола от Veyron-a, отново на щанда на Mansory. Най-богатият сводник в света би се чувствал отлично в нея.
Шокиращи параметри за Rimac C_Two: до 96 км/ч за 1,85 сек