Bugatti създаде много версии на Chiron, подобно на Veyron преди това. Profilée трябваше да бъде една от тях, като компанията възнамеряваше да предложи малка серия, но в крайна сметка ще остане само един екземпляр.
Той е произведен и ще отиде на търг.
Работата по Chiron Profilée започна през есента на 2020 г., след като Bugatti получи заявки от клиенти, желаещи по-малко радикална интерпретация на Pur Sport.
Премахнато е масивното задно крило, за да има по-фина аеродинамика. Отпред личат по-големи въздухозаборници в сравнение с “базовия” Chiron, а подковообразната решетка е разширена, за да подава повече въздух в радиаторите. Въздушният поток е допълнително оптимизиран от преработен сплитер, който също така увеличава притискащата сила отпред.
Bugatti боядиса единствената по рода си хиперкола в ексклузивен цвят Argent Atlantique, комбиниран с карбон и с оттенък Bleu Royal Carbon за долната част на каросерията. Колелата на Profilée също не се дават с никой друг Chiron. Боядисани са в Le Patron, за да се слеят с долната част на каросерията. Полирани алуминиеви акценти допълват промените отвън.
Пружините на окачването са с 10 процента по-твърди от тези на Pur Sport, а задният мост има 50 процента повече сцепление при завиване.
Bugatti казва, че тези промени са направени, без да се отразят зле на високото ниво на комфорт, което Chiron предлага. И тук W16 8.0-литровият двигател се пъчи с 1500 к.с., което е по-малко от 1600-те на други производни като Centodieci и Super Sport 300+.
С ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,3 секунди и до 200 км/ч за 5,5 секунди, Bugatti Chiron Profilée е един от най-бързо набиращите автомобили. Максималната скорост е с 30 км/ч по-висока от тази на Pur Sport - 380 км/ч.
Вътре седалките са обвити в кожа Gris Rafale и Deep Blue с ватирана шарка. Bugatti актуализира централната конзола, за да включи черна анодизирана рамка и покаже надписа Profilée.
RM Sotheby's ще продаде колата на търг на 1 февруари 2023 г., а Bugatti казва, че част от приходите ще бъдат насочени към благотворителна кауза. Profilée на практика е последният шанс за закупуване на нова кола с двигател W16, тъй като роудстърът Mistral и пистовият Bolide вече са разпродадени.