Brabus показа най-мощното творение в историята си

Той е базиран на Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance и разчита на 930 „коня”

Brabus 930

, Brabus

Brabus 930

Т унинг ателието Brabus представи най-мощния автомобил в историята си. Лифтбекът Brabus 930 е базиран на Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance. Разликите между двата лесно могат да се направят. Карбоновият аеродинамичен пакет при 930 се набива моментално на очи. Композитният материал е използван за радиаторната решетка, спойлера и бронята, спомагащи за по-силно притискане на предната ос.

Отзад се откроява карбонов дифузьор, заобиколен от двете страни от по две „цеви” с електронно управляеми клапи. Спойлерът е подвижен.

Brabus

Но най-интересно е под предния капак. Хибридният задвижващ тракт на GT 63 S E-Performance обединява 4,0-литров битурбо V8, трансмисия AMG Speedshift MCT-9G и електромотор на задната ос. Това осигурява на модела 843 к.с. и 1470 Нм. Но тук цифрите са малко по-различни: мощността е 930 к.с., а въртящият момент 1550 Нм. Скокът не е толкова осезаем, затова и ускорението е подобрено само с 0,1 секунди, като моделът на Brabus достига 100 км/ч за 2,8 секунди. Максималната му скорост е електронно ограничена до 316 км/ч, за да се предпазят гумите Continental SportContact 7.

Brabus

Същите са монтирани на ковани 21-цолови джанти Monoblock Z Platinum Edition отпред и 22-цолови отзад. Автомобилът разчита на пневматично окачване SportXtra, което снижава пътния просвет с 20 мм. Салонът е богато тапициран с кожа и Алкантара, карбоновите детайли и тук се открояват, както и контрастните червени детайли. Педалите са изработени от анодиран алуминий.

Brabus тунинг Brabus 930