Brabus изневери на себе си, вместо да вдига мощност, вдигна пробега на електрическия EQS

Доживяхме и това, тунинг ателието от Ботроп остави непокътнато задвижването на флагмана Mercedes-AMG EQS 53, но увеличи пробега му на ток

Mercedes AMG EQS 53 Brabus

, Brabus

Mercedes-AMG EQS 53 Brabus

Д а поискаш от тунинг ателие да пипне дизайна, но да остави задвижването непокътнато, е като да вкараш малко дете в сладкарница и да му дадеш да яде зелена салата. На Brabus явно все по-често ще му се налага да яде „зелена салата”, след като Mercedes-Benz пое по пътя на електрификацията.

Компанията от Ботроп вече е оставила своя отпечатък върху Mercedes-Benz EQC и Mercedes-Benz EQS 450, а сега е ред на флагмана Mercedes-AMG EQS 53. И в този случай не е правено нищо по електрическото задвижване, но не е било и нужно, все пак говорим за 658 к.с.

Фокусът тук е бил върху външния вид и ефикасността. Аеродинамичният карбонов пакет, комбиниран с 22-инчови моноблок джанти Brabus Monoblock M Platinum Edition и гуми Pirelli P Zero. Резултатът е подобрен коефициент на челно въздушно съпротивление със 7,2%. В резултат на това пробегът на електромобила при движение със скорост между 100 и 140 км/ч се увеличава със 7%.

Brabus

Brabus изтъква факта, че новият преден лип спойлер прилепя предницата по-ниско към асфалта, което подобрява управляемостта при високи скорости. Нов заден дифузьор и спойлер прилепят задницата с приблизително 40%, което допълнително подобрява баланса при висока скорост.

Всичко това идва на съответната цена, която при Brabus никога не е била ниска. Цената на автомобила в Германия е 251 654 евро без ДДС. Ако се добави 19% данък добавена стойност, то клиентът трябва да плати 299 468 евро, около 100 000 евро повече спрямо стандартния електрически лифтбек. Честито.

Brabus Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC тунинг