Brabus доработи Maybach S 680, за да му иска цената на RR Phantom

Какво прави Brabus? Слага логото си навсякъде, добавя много карбон, прави магия на двигателя, сменя името на модела с цифра, а техническите цифри са впечатляващи. Това е късата версия. Дългата за този е следната

Пламен Георгиев,
Brabus 850

Brabus

В началото бе Mercedes-Maybach S 680, след това се появи Brabus 850. Той е въплъщение на динамиката и елегантността в гамата на Maybach, V12 лебедова песен, която производителят на луксозната лимузина продължи да изпълнява дискретно в ерата, в която всичко се електрифицира или е електрическо.

Сега Brabus играе този коз, по всичко личи, че е печеливш. Maybach S 680 влиза в студиото в Ботроп, на излизане вече се казва Brabus 850.

Няма изненади, „B” си държат на своята изпитана формула. Затова залагат на карбон, много карбон. Елементите са тествани във въздушен тунел, за да се увеличи притискането на предната ос при високи скорости. Така предният лип спойлер и елементите за страничните въздуховоди насочван въздушните потоци по-ефикасно към радиаторите и предните спирачки.

Brabus

На другия край, в задната част на автомобила, е монтиран карбонов дифузьор и два черни емайлирани ауспуха.

Луксозната лимузина стъпва върху 22-инчови многоспицови ковани джанти Brabus Monoblock Z. Купето е много ниско прилепнало към пътя благодарение на контролния модул SportXtra на въздушното окачване, който снижава автомобила с до 20 мм.

Brabus

Всичко в интериора крещи: Brabuuuusssss. Има толкова много лога „В”, че просто няма как да ги пропуснеш. Уникалната цветова украса Brabus Dark Gray придава едно мистично излъчване. Седалките са тапицирани със специална „дишаща” кожа, а отзад двамата специални пътници се радват на индивидуални кресла. Карбон покрива почти всяка твърда повърхност, включително волана, арматурното табло, централната конзола и панелите на вратите. Металните детайли са изпълнени в цвят Shadow Chrome.

Brabus

Когато слиза от поточната линия в Зинделфинген, Mercedes-Maybach S 680 разчита на 630 к.с. и 900 Нм. Той работи с 9-степенна трансмисия, която предава нютон метрите към четирите колела. Моделът ускорява до 97 км/ч за 4,5 секунди.

Но, подразбира се, Brabus не е доволен от подобни параметри. Затова работният обем на мотора е увеличен от 6,0 на 6,3 литра и са му сложили две по-големи турбини. Затова той вече генерира 850 к.с. (от където и името) и 1100 Нм. Ускорението вече отнема 4,1 секунди от 0 до 100 км/ч. Максималната скорост си остава електронно ограничена до 250 км/ч.

За всичко това Brabus не се свени да поиска цена от 470 000 евро! Това за пари за Rolls-Royce Phantom.

Brabus 850 Biturbo Cabrio тунинг Brabus