Brabus отдава чест на създателя си Бодо Бушман с този специален SL

Задължителни са карбонът, нови турбини и джанти, много кожа, а синът Константин прави и един специален кадър в чест на баща си

Brabus 750 Bodo Buschmann Edition

, Brabus

Константин Бушман пресъздава известната снимка на баща си за Auto Bild с BRABUS 7.3S от 90-те години

П рез 1977 г. Клаус Бракман и Бодо Бушман създават частното тунинг ателие Brabus, чието име идва от фамилиите на двамата основатели BRAckmann и BUSchmann. Идеята е на Бодо, а Клаус е привлечен, защото към онзи момент законодателството на ФРГ забранява едноличното откриване на фирма.

След създаването на компанията, Бракман, който така и не прегръща идеята за доработка на автомобили Mercedes-Benz, продава дела си на Бушман на символичната цена от 100 марки. Вероятно отдавна е осъзнал огромната си грешка, както и Toyota с решението да продаде дела си в Tesla, но това вече е история.

Brabus

Днес, в чест на своя основател, Brabus лансира лимитираната серия от 25 екземпляра на 750 Bodo Buschmann Edition, базиран на Mercedes-AMG SL63.

Подобно на повечето проекти на Brabus, експертите на немското тунинг ателие са се развихрили под предния капак. Те са добре запознати с 4,0-литровия V8, затова не са му се чудили много: свалили са стоковите две турбини и са ги заменили с по-големи, добавили са и нов контролен, за да постигнат мощност от 750 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Благодарение на тези параметри, лимитираният SL ускорява до 100 км/ч за 3,3 секунди, а максималната му скорост е 315 км/ч.

Brabus

Дизайнерите са добавили и цяла палитра от карбонови аеродинамични елементи. Сред тях са страничните въздухозаборници и предният сплитер, който не само изглежда добре, но и притиска предницата по-силно към асфалта. Отзад има голям дифузьор и много фин лип спойлер. Трилъчите джанти са произведение на изкуството. Подобни тунерът използва за пръв път пзе 80-те години, но сега те са ковани и много по-големи. Отпред са 21-цолови с гуми 275/35, отзад – 22-цолови с 335/25. Пътният просвет на машината е снижен с 25 мм.

Brabus

Интериорът е доминиран от бродирана кожа, много, както и гланцирани карбонови детайли.

На първата снимка виждаме Константин Бушман, син на основателя, който пресъздава известен фотос на баща си за Auto Bild от 90-те години (тогава Бодо шофира BRABUS 7.3S отново без преден капак).

Brabus тунинг Бодо Бушман Brabus 750 Bodo Buschmann Edition