Brabus 900 Superblack e това, което AMG GLS 63 трябваше да е

В черно, с 900 „коня” и 1050 Нм винаги е по-добре

Пламен Георгиев,
Brabus 900 Superblack

, Brabus

Brabus 900 Superblack

Г амата Superblack на Brabus се разшири с влизането на Mercedes-AMG GLS 63. Най-големият автомобил, идващ от Афалтербах, е получил специално третиране от дизайнерите и инженерите от Ботроп, за да отговори на онази специфична клиентела, които искат ултра бърз гигантски всъдеход.

Частта „ултра бърз” е пряко свързана с коронния номер на Brabus, помпане на мощността. Тунерът твърди, че благодарение на увеличения работен обем на двигателя V8 (4407 куб. см, но компанията казва, че е 4,5) и допълнителната работа по него, битурбо агрегатът вече генерира 900 к.с. Въртящият му момент достига 1250 Нм, но е ограничен до 1050 Нм, за да може да бъде поет от 9-степенната трансмисия.

Brabus

В оригиналния вариант AMG предлагат на клиентите си 4,0-литров V8 с 612 к.с. и 850 Нм, достатъчни да ускорят GLS 63 до 100 км/ч за 4,2 секунди. Brabus сваля времето за този спринт до 3,6. Ако бъде поръчан с AMG Driver’s Package, максималната скорост е 280 км/ч, тук достига 310. Тя се акомпанира от нова изпускателна система с карбон-титаниеви ауспуси, за да отговаря звуковото изживяване на горните цифри.

Не само мощността е гигантска, такива са и 24-золовите колела, „обути” с Continental Sport Contact 6 гуми 295/35 отпред и 335/30 гуми Continental Sport Contact 6 отзад. Карбоновите детайли правят външния вид на 900 Superblack по-зъл. С такъв материал са третирани предната броня, решетката, заднитя дифузьор и веждите на колесните арки. В пакета е включена също системата Brabus Airmatic Sportза снижаване на окачването.

В интериора властва алкантарата и кожата, такава има дори по пода и в багажника. Контраст на тъмните цветова са алуминиевите педали и други детайли.

Brabus 900 Superblack тунинг Brabus