BMW: няма да изоставим „бъбреците”

Пламен Георгиев,
BMW радиотарна решетка

BMW

Д изайн шефът на BMW Домагой Дукец уверява, че „бъбреците” ще пребъдат, като електрическите модели на марката също ще носят отличителната черта на BMW, с което допълнително ще се разграничава от другите електрически модели на конкурентите.

В интервю за Autoblog Дукец заявява, че радиаторната решетка е този елемент, който разграничава BMW от конкурентите, като тя е много повече от инструмент за охлаждане.

„Ако се върнем назад във времето, когато се появява бъбрековидната решетка, ще видим голяма разлика между класическите радиаторни решетки и нашата.”

Дукец е инструктирал екипа си да променя постоянно формата и размера на радиаторната решетка, за да се гарантира че тя ще пасва на характера на всеки модел. Но дали огромните „бъбреци” ще пасват на новите „баварци”, това остава въпрос с уклончив отговор към този момент.

В момента BMW стъпва върху три основни марки: основната, марката М и марката i. Това обаче не означава, че всички те ще разчитат на напълно различна идентичност.

„Не искаме да правим три паралелни вселени, в които имаме три марки с различни характери. Искаме да заздравим BMW като марка с помощта на двете подмарки, които имат различни роли. Клиентите на M4, i4 и 4 имат едно общо качество: всички те обичат BMW.”

На критиците на огромната радиаторна решетка в Х7 и задаващата се Серия 4, Дукец отговаря така: „Всеки, който обича BMW, ще свикне с нея. Хората, които се оплакват често не са клиенти.”

BMW

А промените при BMW тепърва предстоят. Вече е ясно, че следващата „седмица” ще я има и като изцяло електрическа версия. Сега BMW Blog пише, че електрическата Серия 7 ще е по-мощна от топ бензиновата версия M760Li с 6,6-ритров V12 двигател. Изданието спекулира, че баварците ще пуснат версия, която ще носи обозначението i7 M60 или Mi7, която ще се задвижва от два електромотора със сумарна мощност не по-малка от 650 к.с., захранвани от батерия с капацитет над 100 kWh.

Вторият модел от серията M Performance ще бъде плъг-ин хибридът M750e. Индексът i7 трябва да получат още i740 със задно и един електромотор, както и пълноприводният i750 с два електромотора. Модификациите с ДВГ ще останат само две: 740i и 735d.

Mercedes и Audi ще рестартират производството в Европа

Covid-19 накланя везните в полза на е-колите

Mercedes празнува 120 години

Източник на статията: Vesti.bg

BMW Домагой Дукец