Audi последва GM, спира рекламата в Twitter

Citroen обаче подхожда с чувство за хумор - приветства ни от социалната мрежа на един от своите конкуренти

Валентин Маринов,
Audi S1 Hoonitron

Audi

Щ е стане ли това масово явление? Audi USA (или Audi of America както е най-точно се нарича) спира да рекламира в закупената от Илон Мъск социална мрежа Twitter.

Първи го направи щатският гигант General Motors - много скоро, след като бе обявено, че милиардерът най-накрая сложи ръка на платформата.

В изявлението на Audi of America, базирана в щата Вирджиния, се казва, че временно преустановява рекламата в Twitter, но ще “продължи да следи ситуацията”.

Нататък Audi информира, че иска да разбере в каква посока ще тръгне Twitter в новите обстоятелства. Точно като General Motors. В същото време германският производител подчертава, че ще продължи да е във връзка със своите клиенти чрез мрежата.

Преди броени дни Citroen обаче показа друг подход - чувство за хумор по европейски. Френската компания ни каза “здрасти” от социалната медия, "притежание на един от нейните конкуренти".

Чакаме да видим как ще подходят другите производители.

Междувременно Илон Мъск обяви, че съкращава близо една трета от служителите на Twitter. Същевременно прехвърля част от мениджмънта си в Tesla към мрежата.

Защото счита, че автомобилният му проект е успешен и може да пренесе практики от него, за да формира платформата по начина, по който иска да я вижда.

реклама Audi Twitter Илон Мъск