Alfa Romeo иска да стане по-масова марка

Повечето хора гледали на нея като на спортен бранд и това пречело, казва британски шеф

Alfa Romeo Tonale Hybrid

, Alfa Romeo

Alfa Romeo Tonale Hybrid

Alfa Romeo от години има проблем с това, че иска да продава повече автомобили, но все не се получава. Не и в очакваните обеми. То не бяха нови стратегии и философии, атака на американския пазар…

Изглежда, че сега има нов план и той звучи доста интересно - Alfa иска да стане масов бранд, от гледна точка на позиционирането на пазара. Такава теза изказва Деймиън Дейли, босът на компанията за Великобритания, пред Autocar.

Проблемът, според Дейли, е, че Alfa Romeo има славата на спортна марка.

Това е най-голямото предизвикателство за Alfa, казва той през британската медия. - Аз мисля, че трябва да сме достъпни за по-голяма аудитория, като в същото време останем верни на себе си.”

Според него това ще стане с помощта на модели като Tonale, който е SUV и хибрид, както и предстоящият Brenero, който ще бъде електромобил. И по-малък SUV.

Проблемът е, че през миналата година Alfa продаде едва 25 964 автомобила в цял свят.

На уточняващ въпрос Дейли подчертава, че италианската компания не иска да прави “скучни” коли от гледна точка на компромис за по-големи обеми като сделки. Въпросът е да продаваме повече, като запазим своята идентичност, уверява босът.

Това ще продължи да става и със седани, във фирмата все още вярват в тях, независимо че потребителските вкусове се променят и хората предпочитат кросоувъри.

Като начало една от марките под шапката на Stellantis се надява в близко бъдеще да удвои продажбите си.

Източник на статията: Autocar.co.uk

клиенти пазар леки автомобили продажби в Европа Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Stelvio Estrema