Nio ES6 e с до 930 км от полутвърдотелна батерия с капацитет 150 kWh

Батерията е малко по-тежка от литиево-йонната със 100 kWh на CATL, но енергийната й плътност е много по-висока

Nio ES6

, Nio

Nio ES6

П рез май Уилиам Ли обеща, че този юли новият ES6 ще бъде наличен за поръчка с полутвърдотелна батерия с капацитет 150 kWh.

От актуализираните Ръководства на потребителя за ES6 става ясно, че босът на Nio ще удържи на думата си. Новият пакет тежи 575 кг, което е с 20 кг (само 3,6%) повече спрямо литиево-йонната батерията с капацитет 100 kWh, която в момента използва Nio.

Това означава, че енергийната плътност на пакета е 261 Wh/kg, 44,44% повече спрямо плътността от 180 Wh/kg на литиево-йонната батерия.

Пакетът е съставен от 384 клетки, много над 96 клетки при пакетът със 100 kWh на CATL.

Енергийната плътност на клетките е 360 Wh/kg, според информация, споделена преди това от доставчика, Beijing WeLion New Energy Technology.

Подобно на другите пакети от CATL за Nio, новият със 150 kWh е дълъг 2062 мм, широк 1539 мм и висок 185,6 мм.

Новият Nio ES6 SUV ще предлага до 930 км пробег, когто е оборудван с полутвърдотелната батерия с капацитет 150 kWh, обяви Ли през май.

На 30 юни WeLion стартира доставките на литиево-йонни батерии с енергийна плътност 360 Wh/kg. Последните Ръководства на потребителя на Nio включват 100 kWh батерия от CALB. Тази батерия също тежи 555 кг, колкото батерията на CATL, но съдържа 192 клетки, двойно повече от 96 клетки в батерията на CATL.

Източник на статията: cnevpost.com

Nio EL6 NIO ES6 батерии с цилиндрични клетки полутвърдотелна батерия твърдотелна батерия