С ами преценете: базовата версия на средноразмерния кросоувър NIO ES6 в Китай струва 358 000 юна, което се равнява на 92 000 лева. Най-скъпата му модификация е 143 000 лева, което е доста сериозна сума за китайски автомобил.
Тази цена може би се оправдава с факта, че електрическите двигатели на ES6 предлагат сумарна мощност 544 к.с., достатъчни да ускорят модела до 100 км/ч за 4,7 секунди (при модела ES8 мощността е 650 к.с.). Автономният пробег е 510 км.
NIO ES6
Салонът копира този на Tesla: голям дисплей, качествено (поне така се твърди) изпълнение, автопилот, както и „интелектуален” помощник за водача NOMI. При включването му на предния панел се появява асистент с „очи”, който изпълнява гласови команди, следи пътниците, прогнозата за времето, настройва радиостанциите, включва музика и контролира други системи в автомобила.
Това е концепцията NIO EТ, която демонстрира облика на бъдещ сериен модел, който външно ще напомня Porsche Panamera.
На щанда си в Шанхай китайците показаха и супер автомобила EP9, който се рекламира като „най-бързият електромобил в света”. Сумарната му мощност е 1360 к.с., до 100 км/ч се ускорява за 2,7 секунди (до 200 за 7,1 сек).
NIO EP9
Geely Preface показва, че световната промишленост трябва да се страхува от китайското автомобилостроене. Geely имат пет дизайнерски студия по света, в коrто работят над 900 човека. Те правят дизайна на Geely, Lynk & Co, Proton, Lotus и др. А този конкретен модел представя дизайна на Geely, който в следващите 2 години трябва да намери реално измерение в няколко нови модела.
Volkswagen показа електрически 7-местен SUV с пробег 450 км