П оредният (четвърти) джойнт венчър на Huawei с автомобилен производител все още няма име, но изпълнителният директор на технологичния гигант не се притеснява да изкаже някои доста дръзки твърдения.
Ю Ченгдонг, ръководител на Smart Car Solutions на Huawei, заяви, че партньорството им с JAC цели да задмине Maybach и Rolls-Royce по отношение на лукс и комфорт.
“Да, името на Huawei-JAC още не е решено. Това може да е автомобил за милион, много луксозен. Нашият еталон надвишава с много нивото на Maybach и Rolls-Royce Phantom. Той е по-луксозен и по-комфортен от тях”, заявява Ченгдонг.
Първият продукт от новото съвместно предприятие трябва да е голям седан с електрическо задвижване. Очаква се да дебютира към края на тази година, позиционирайки се като пряк конкурент на BMW i7 и Mercedes-Benz EQS.
Новата автомобилна марка, създадена от Huawei и JAC ще представлява „четвъртото кралство” на проекта HIMA. Ултра луксозните предложения ще се позиционират над съществуващите партньорства на Huawei, каквито са Stelato (BAIC), Luxeed (Chery) и AITO (Seres).
В интервюто за китайското издания QQ, Ю Ченгдонг отговаря и на въпроси за принципите на работа в индустрията за мобилни телефони, които могат да бъдат адаптирани към автомобилния сектор. Според изпълнителния директор тези принципи обхващат потребителското изживяване, удовлетвореността на потребителите, качеството на продукта и обслужването на клиентите.