И нтернет е необхватен, но редакторите на confused.com анализират всезнаещия Google за последните 12 месеца, за да класират най-търсените суперспортни автомобили. И първото място тук е изключително любопитно, защото става въпрос за автомобил, дебютирал през далечната 2006 г. Става въпрос за Audi R8, за който през последната година е имало 20,53 млн. търсения. На второ място и Lambo Urus с 20,06 млн., следван от BMW i8 с 18,43 млн.
В Топ 10 фигурират още два модела на Lamborghini. Това помага на марката от Санта Агата да оглави класацията на марките с най-много търсения в Google – цели 58,16 млн., изпреварвайки с много подгласниците от BMW и Ferrari, които имат съответно 26,75 и 25,53 млн.
Lamborghini се справя чудесно и в класацията на марките с най-много последователи в социалните мрежи. Италианската марка има 37,69 млн., което й отрежда трета позиция в това подреждане. Тук първи и втори са вечните врагове Mercedes-Benz и BMW, които имат съответно 42,73 млн. и 37,79 млн. последователя. Тук са включени последователите в Instagram, Twitter, YouTube и TikTok.
Най-популярните автомобили в социалните мрежи са Nissan GT-R (също модел, излязъл на пазара преди много години), Lamborghini Aventador и Ford Mustang. В Instagram тези модели имат съответно 2,7 млн., 1,4 млн. и 4,0 млн. хаштага. ВTikTok гледанията им са съответно 1,6 млн., 1,8 млн. и 1,0 млн. Както виждате, има разминавания в общия сбор и подреждането, но тук има и нещо друго: рейтинг на популярност, на който се базира тази конкретна класация.
Накрая са класирани най-популярните електрически суперавтомобили. Тук безапелационен лидер е Tesla Roadster с 242 млн. гледания в „Тубата”, следван от Rimac Nevera и Lotus Evija.