От подигравките до позицията на най-скъпоплатен автомобилен влогър: историята на Supercar Blondie

Да показваш живота си в социалните мрежи и да те наричат инфлуенсър – това е най-мечтаната „работа” сред младото поколение. Но инфлуенсър не значи да си рекламно лице на очила.

Пламен Георгиев,
Суперкар блонди Supercrablondie

, Getty Images

Supercar Blondie представя Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo.

У нас понятието „инфлуенсър” е променило смисъла си и за инфлуенсъри се посочват известни хора, които продават различни продукти, често на екзотични места. Разбираемо – лъскавият живот, за който някой друг плаща, е притегателна сила за младите. Но повечето, които сега започват с тази „професия”, ще им е трудно да пробият, а успехът (ако не си актьор, певец или участник в риалити формат) се отдава на малцина.

Алекс Хирши (Alex Hirschi) е една от тези истории на успеха в света на инфлуенсърите. И то какъв успех, има 70 млн. фенове онлайн! Днес всички я познават като Supercar Blondie – най-известният автомобилен инфлуенсър (влогър) в света. И най-скъпоплатеният: говори се, че един неин пост струва $1,4 млн., без значение дали е видео в YouTube или туит.

Австралийката Supercar Blondie, живееща в Дубай, изживява мечтата на всеки автомобилен ентусиаст, получавайки достъп до най-екзотичните, ексклузивни и скъпи автомобили в света. Тя дори направи своя собствена автомобилна колекция.

Но не всичко е било толкова бляскаво и приятно в началото, разказва Хирши пред The Sun. Когато решава да изостави работата си като радио водещ и да отдаде времето на страстта си – автомобилите, влизането в мъжкия клуб не е било нито топло, нито приятно за нея.

„Живеейки в Дубай, бях обградена от страхотни автомобили, които привличаха вниманието ми. Исках да споделя това, което виждах тук със света, така всичко започна като хоби. Но когато видях, че все повече хора обичат тези коли колкото мен, започнах да гледам на това по-сериозно. Изоставяйки кариерата си, просто исках да видя какво ще се случи”.

Но влизането в автомобилния свят, доминиран предимно от мъже, не е лесно и приятно начинание в началото.

Не просто се чувствах осъждана, бях осъдена“

„Почти винаги бях единствената жена в залата на автомобилни събития. Имаше много шепот, когато влязох в стаята и много подигравки зад кулисите. Не беше забавно. Не само че бях осъждана, че съм жена, но не бях и автомобилен експерт. Говорех за колите с лаишки термини, за да можем всички да разбираме и да бъдем част от този свят.”

Социалните мрежи са място, на което трябва да може да носиш на критика. А тя казва, че е имало много негативни коментари по неин адрес. Затова се налага да посещава терапевт, който да прочисти съзнанието й. Днес това въобще не я впечатлява.

И как да е другояче, тъй като тя е от малцината, за които вратите на най-ексклузивните кътчета на автомобилния свят са винаги отворени. Днес Supercar Blondie има 8 млн. в последователи в YouTube, почти 10 млн. в Instagram и 45 млн. във Facebook, като за нея работи екип от 25 човека. Общо нейните постове имат над 700 млн. гледания.

любопитно автомобили инфлуенсъри Supercar Blondie Суперкар блонди