Genesis носи повече удовлетвореност на клиентите от Porsche

defaultimg

netinfo

Л уксозната марка на Hyundai зае първо място в рейтинга за удовлетвореност на J.D.Power. Агенцията отчита общ скок в удовлетвореността на клиентите от новите си автомобили, като голямата изненада е, че луксозната корейска марка се нарежда на първо място. Тя изпреварва с един пункт втория Porsche (884 срещу 883), третото място е за BMW с 863 точки. Петицата допълват Lincoln и Merъedes-Benz. Най-добър модел на Genesis е седанът G80, заемащ второ място в класа на средноразмерните луксозни автомобили.

Рейтингът тази година е съставен на база анкета сред 68 000 клиенти на нови автомобили, които са попълнили анкетните карти 90 дни след закупуване на своя автомобил. Те е трябвало да оценят своята придобивка по 77 (!) точки – от усещане при натискане на педала на газта до комфорт по време на движение. Общият рейтинг на всеки от 31 производителя се равнява на 1000 пункта.

След петото място на Mercedes се нареждат Audi, Volvo, Cadillac, Land Rover и Lexus.

Любопитен факт е, че компанията-майка – Hyundai, е наредена едва на 26-то място. След нея са само Nissan, Subaru, Jeep, Mazda и Mitsubishi.

Миналата година първото място в рейтинга APEAL (Automotive Performance, Execution and Layout) заемаше Porsche. След нея бе Genesis (884 срещу 869пункта), а третото място бе за BMW.

Второто поколение на Audi Q3 е в отлична форма

Най-аеродинамичният сериен модел излиза на пазара в края на годината

Toyota Supra A80: бързият и яростен самурай (ВИДЕО)

Източник на статията: Vesti.bg

любопитно автомобили APEAL удовлетвореност на клиенти Genesis класация за качество J.D. Power