Nissan ще поправи една грешка с Ariya, липсата на динамика в електрическия модел, защото все пак 5,7 секунди с e-4ORCE са ок, но не и нещо впечатляващо. Но сега идва Ariya Nismo, представена на изложението в Токио. Новият модел е базиран на споменатата версия с два електромотора. Първоначално ще бъде лансирана в Япония тази пролет, след това ще се разгърне и на останалите основни пазари по света.
Очевидните промени са свързани с облика на електромобила. Те започват в предната част, където дизайнерите на Nissan са променили бронята и са я направили да изглежда малко по-агресивна благодарение на удължен сплитер с червен акцент. Червени акценти има и по други панели по купето, както и по страничните огледала.
Промените по задницата на Ariya Nismo са дори по-значими и ясно откроими. Една от тях е по-големият спойлер, с който завършва линията на покрива, има и по-голям спойлер върху вратата на багажника. От Nismo са направили и нова гланцирана черна броня с червен акцент. Джантите също достигат 20 инча, но са със специфичен за версията дизайн.
![](https://m.netinfo.bg/media/images/50699/50699147/685-395-nissan-ariya-nismo.jpg)
Nissan
Две са версиите на Ariya Nismo, които ще се предлагат в Япония, макар за момента да не е ясно дали те ще са достъпни и за световния пазар. Базовата е Nismo B6 e-4ORCE с 432 к.с. и 560 Нм от два електромотора, но батерия с капацитет 66 kWh. Теглото й е 2080 кг. Следва Nismo B9 e-4ORCE с батерия с капацитет 91 kWh, която вече идва с 435 к.с. и 600 Нм, но и тегло 2200 кг. За съжаление към момента от Nissan не казват нищо за ускорението.
![](https://m.netinfo.bg/media/images/50699/50699145/685-395-nissan-ariya-nismo.jpg)
Nissan
Това, което Nissan казват, е, че моделът предлага ексклузивен режим на задвижване Nismo, който оптимизира обратната връзка и кара Ariya да звучи като болид от Formula E. Японците казват още, че моделът е с по-добро пътно поведение в завои спрямо стандартните модификации.
Промени има и в купето на Ariya Nismo. Най-очевидната е монтирането на брандирани с надпис Nismo седалки, червени акценти по централната конзола и арматурното табло, има и задължителният контрастен червен шев, както и лого Nismo.