Volkswagen вярва, че клиентите в Европа искат бутони

Грешките трудно се преглъщат, но е добре, че се признават

VW Golf VII бутони

, Volkswagen

VW Golf VII

Volkswagen призна отдавна грешката си, залагайки всичко на сензорните повърхности. Сега обаче става по-ясно как ще се променят интериорите на Volkswagen и Групата. Първата стъпка бе с връщането на физическите бутони на волана, сега следва връщането на основните бутони на централната конзола.

Това става, след като VW разбра (по трудния начин), че голяма част от клиентската му база предпочита по-аналогов интерфейс. Ралф Брандщетер, изпълнителният директор на компанията в Китай, обясни, че клиентите в Европа са склонни да предпочитат „тактилните контролери, издръжливостта във времето и динамиката на шофиране“.

Различна е историята в Китай, където купувачите дават приоритет на „свързани превозни средства, базирани на изкуствен интелект, с безпроблемно гласово управление и интелигентни кокпити“.

Въпреки че Брандщетер сравнява купувачите на електрически автомобили в Европа и Китай, автомобилите с ДВГ в гамата на VW също до голяма степен се отказаха от физическите бутони и копчета. Най-новият Passat е нагледен пример за това как дисплеите завладяха таблата през последните години. Електрическото комби ID.7 Tourer с подобен размер също свежда до минимум физическите бутони.

В защита на VW, компанията обеща завръщане към предишната си форма. Вече видяхме колебливи стъпки, като Golf GTI и R отново въведоха истински бутони на волана. Освен това, бъдещите модели ще включват тактилни контролери за често използвани функции. По-рано тази година главният дизайнер на компанията призна, че прекаляването с екраните е било грешка. Ето какво каза Андреас Миндт:

„От ID.2all нататък ще имаме физически бутони за петте най-важни функции – силата на звука, отоплението от всяка страна на колата, вентилаторите и аварийните светлини – под екрана. Те ще бъдат във всяка кола, която произвеждаме отсега нататък. Никога, никога повече няма да допуснем тази грешка. На волана ще имаме физически бутони. Вече няма да се гадае. Има обратна връзка, тя е реална и хората я харесват. Честно казано, това е кола. Не е телефон.“

Тъй като автомобилите с емблема на VW винаги са комбинирани с други продукти на Групата, за да се разпределят разходите, има голяма вероятност бъдещите модели на Skoda, SEAT, Cupra и останалата част от групата също да се върнат към познатите от близкото минало табла. Включването на повече отделни контролери несъмнено ще увеличи производствените разходи, които логично ще бъдат прехвърлени на купувачите. Това е жертва, която някои от клиентите са готови да направят.

Връщайки се към изявлението на Брандщетер, той посочва, че средната възраст на купувача на електрически автомобил в Европа е 56 години, докато в Китай е под 35. Публикацията му в LinkedIn разглежда въпроса защо автомобили, разработени от VW Group в Китай, не се продават в Европа. Всичко се свежда до различни регулации, цени и предпочитания на клиентите.

Източник на статията: motor1.com

бутони физически бутони Volkswagen Tayron