С лед като пазарът в Русия на практика не работи, ателието Manhart Performance гледа само към Близкия изток, където клиентите обичат приказките от „Хиляда и една нощ” и Сезам. Точно така изглежда Vogue RV 650 – като пещерата от приказките, пълна със злато. Поне такова впечатление оставя цветовото решение на екстериора и интериора, а под предния капак е монтиран познатия 4,4-литров V8 на BMW.
Битурбо двигателят, монтиран и на стандартния Ranger Rover, и на версията SV, в стоковото си изпълнение генерира 530 к.с. и 750 Нм въртящ момент. В Manhart са увеличили мощността му до 650 к.с., но на фона на другите творения на тунера това не е толкова много. Германските инженери „напомпаха” 3,0-литровия „шестак” S58 на BMW X3 M Competition до 635 к.с. и 785 Нм, докато двигателя S55 от M2 Competition – до 630 к.с.
И макар по мощността цифрите да са близки, „шестаците” нямат толкова тяга, колкото може да бъде извлечена от един „осмак”. При BMW X7 M50i, който разчита на същия 4,4 V8, след ъпгрейда на Manhart въртящият му момент вече е 920 Нм. Толкова са при Vogue RV 650.
В дизайна крещят златните детайли, особено кованите джанти Forged Line, кожено/алкантарения черен салон, контрастиращ на златните акценти. Изпускателната система също е нова.