Това е новата Fabia с 4х4, но за рали

Рали бегачката RS Rally2 трябва да продължи успеха на предшествениците си, постигнали над 1700 победи в различни рали надпревари.

Skoda Fabia Rally2

, Skoda

Skoda Fabia Rally2

1700 победи. Няма грешка. Skoda е ударник в рали надпреварите, затова е повече от логично да ви представим тази нова глава в историята на Skoda Motorsport, който вчера представи Fabia RS Rally2.

Fabia Rally2 бележи на началото на изключително успешна епоха за Skoda Motorsport през 2015 г.: Отделът за моторни спортове на чешкия автопроизводител досега е доставил повече от 450 автомобила на клиентски отбори. Клиентските екипи и заводският отбор са спечелили 1710 победи и 4116 места на подиума в 12 616 състезания по света до април 2022 г. Пилотите на заводския екип печелят шест пилотски титли в класове WRC2 и WRC2 Pro в Световния рали шампионат през този период.

Тъй като тук говорим за рали автомобил, ще оставим снимките да говорят за дизайна му, което е най-маловажното за един състезателен автомобил. Това не значи, че не изглежда атрактивно, напротив, това е най-атрактивната Fabia, особено с този зелен Mamba цвят.

Skoda

Спирачките са сред най-важните компоненти при състезателните автомобили, тъй като в този тип надпревари температурата на дисковете достига над 700 градуса по Целзий. За да се осигури ефикасно охлаждане във всеки един момент, спирачните дискове на Rally2 са с вътрешна вентилация, а за етапите на макадам и асфалт е на разположение и оптимизирана система за охлаждане на спирачките. Спирачните дискове за асфалт са с диаметър 355 мм отпред и 300 мм отзад, за макадам са 300 мм отпред и отзад.

Skoda

Пилотът и навигаторът му ще са защитена от предпазна клетка (roll cage), направена от 35,8 метра тръби от високоякостна хром-молибденова стомана.

Задвижването е поверено на нов 1,6-литров турбо двигател. В сравнение с двигателя на FABIA Rally2 evo, новоразработеният агрегат включва обновени смукателен и изпускателен отвор, оптимизирани бутала и горивни камери, променливо регулиране на клапаните и обновена система за смазване за значително подобрен процес на горене. Инженерите са преработили и изпускателната система, монтиран е нов турбокомпресор, както и иновативен междинен охладител и верига за охлаждане с по-голям капацитет за охлаждане. Резултатът е, че моделът разчита на 289 к.с. и 430 Нм въртящ момент.

рали спорт Skoda Fabia Rally2 Skoda