Това е Duster, който всеки би искал да има

Нарича се Dacia Duster Redust Sport, промени по задвижването няма, но тунинг китът наистина изглежда впечатляващо, цената също е такава

Пламен Георгиев,
Dacia Duster Redust Sport

Carpoint/Redust

Dacia Duster отдавна е спечелила европейските купувачи със своя здрав стил, просторен интериор и ненадмината достъпна цена. За тези, които искат по-спортен външен вид и по-фокусирана върху пътя стойка, без напълно да изоставят бюджетния смисъл на целия модел, немският дилър Carpoint представи изданието Redust Sport.

Dacia Duster RS ​​(Redust Sport вместо Renault Sport) се появи за първи път като рендъри преди няколко месеца. Сега, когато вече има реална интерпретация на бюджетния румънски всъдеход, виждаме, че той изпълнява смелите си обещания с пълен набор от визуални подобрения.

Redust Sport следва стъпките на Duster от предишното поколение на Carpoint, включващ по-ниска стойка чрез KW coilover окачване, 20-инчови алуминиеви джанти, които са монтирани под силно издути колесни арки в черен гланц. Новият бодикит е още по-агресивен, той като на предния капак виждаме силно издут въздухозаборник, който би следвало да охлажда голямо „сърце“ под него. Моделът вече е без релси на покрива, но пък има спойлер отзад, а колоните, огледалата и самият покрив са изпълнени в черен гланц, контрастиращ силно на оранжевия цвят на купето.

Carpoint/Redust

Спортната трансформация завършва двойна изпускателна система, нещо, което се очаква от високопроизводителен модел, а не от един от най-достъпните SUV автомобили на пазара.

Драмата продължава и в интериора. Кожените седалки се отличават с ярко оранжеви вложки и шевове, цветове, които не биха изглеждали неуместен при модел на Mansory. Същата оранжева тема се простира върху таблото, волана, централната конзола и панелите на вратите.

Carpoint/Redust

Въпреки агресивния си външен вид, Redust Sport не получава никакви подобрения под предния капак. На снимките е версията на самозареждащ се хибрид със 140 к.с., като се предлага също мек хибрид 1,3 TCe със 130 к.с. и задвижване на четирите колела, който стъпва на различни 20-инчови алуминиеви джанти с пет спици и с матово черно покритие.

Всичко това идва на съответната цена, а тя започва от 42 490 евро за мекия хибрид, докато хибридният със 140 к.с. излиза умопомрачителните за Dacia 52 990 евро. Това е с цели €21 500 повече от сериен Duster Extreme Hybrid от Carpoint.

Тунинг Dacia Duster Redust Sport Dacia Duster