В чера новият Range Rover SV бе показан за пръв път у нас. Моделът е продукт на подразделението Special Vehicle Operations, като се отличава с изключително внимание към детайла и върховно качество на изпълнението.
Интериорът е натъпкан до козирката с керамични детайли (върху скоростния лост, Terrain Response и контролите на силата на звука, опционална мозаечна украса на централната конзола), дървен фурнир и много, много кожа. Изработен от FSC-сертифицирано венге, прецизно подреденият фурнир включва стотици ръчно положени лазерно изрязани парчета, най-малките от които с размери 6 мм на 8 мм. За автомобилите с дълго междуосие, специфицирани с четириместния SV Signature Suite, инкрустрацията се простира от предната част на купето, чак до вратата на хладилника отзад.
Опционалните 23-инчови ковани джанти Diamond Turned Dark Grey Gloss, проектирани специално за новия Range Rover SV, са сред 13-те различни джанти, които могат да бъдат посочени в зависимост от задвижването и темата на дизайна.
Клиентите могат да избират от селекция от стандартна цветова палитра на Range Rover или един от допълнителните 14 цвята в SV Bespoke Premium Palette.
Новият Range Rover SV се предлага както в стандартна, така и в дълга база, включително конфигурацията с пет места за първи път. Клиентите на дългото междуосие имат опцията да посочат четириместния SV Signature Suite с електрически разгъваемата клубна маса и интегриран хладилник.
Изборът на задвижване включва усъвършенствания нов V8 Twin Turbo двигател с 530 к.с., Extended-Range plug-in хубрид (само за SWB) с 510 к.с. и дизеловият D350 Ingenium двигател. Кой ще си избере дизел, не е ясно. Плъг-ин хибридът стартира на цена от 396 550 лв., докато V-осмакът стартира от 399 790 лв. с ДДС. Оттам насетне лимитът е небето, както се казва.