И зданието Аutohome.com.cn е изследвало проблемите, с които са се сблъсквали собствениците на нови автомобили на възраст 2 до 12 месеца. В следствие на това те са съставили рейтинг за надеждност на база броя дефекти на 100 автомобила, т.е. колкото по-нисък е този брой, толкова по-надежден е автомобилът.
В рейтинга място намират 15 китайски марки. Най-надеждните се оказват моделите на марките Nio, Venucia (собственост на Dongfeng-Nissan) и Lynk & Co (собственост на Geely), като две от тях са представени и на европейския пазар. Показателят PPH (Problem Per Hundred) при Nio е 49 дефекта на 100 автомобила. При Venucia цифрата е 50, докато при Lynk & Co – 98.
След това в рейтинга се нареждат Maxus (под шапката на FAW) и стъртъпът Li Auto, които имат по 102 дефекта на 100 автомобила. След тях следват Geometry (събственост на Geely), BYD, Dongfeng Forthing, Baojun и Exeed (премиум бранд на Chery). В Топ 15 попадат още Chery, Geely, GAC Aion, Changan Oshan и Xpeng.
Сред компаниите, чиито автомобили показват сериозен брой дефекти, попадат Ora, Changan, Hongqi и GAC Trumpchi — тук проблемите са основно с изработката на интериора. Неикономични и шумни са наречени автомобилите на Jetour, Roewe, FAW Bestune, Dongfeng Forthing и Baojun. За пътното поведение критики понасят Neta, Roewe, Leapmotor и GAC Trumpchi, а най-проблемна климатична система имат колите на GAC Aion, Wuling, Neta, Ora и Leap Motor.
След най-големите проблеми, които собствениците отбелязват, спадат шумоизолацията, изпълнението на интериора, шасито, двигателя и климатичната система Силните страни на китайските автомобили са „умните” системи, електронното оборудване и трансмисията.