Ч арът на къмпингуването е бягството от градския живот, от удобствата, с които в ежедневието си сме свикнали. Но словенската компания Adria не ги разбира така нещата. Нейната философия е, че къмпингуването (или животът на път) трябва да върви ръка за ръка с всички модерни и луксозни удобства, с които заможните хора са свикнали.
Ключовата дума е „заможни”, защото техният върховен подвижен дом е по силите на наистина заможните хора. Цената на Adria Supersonic започва от 139 900 евро и стига 159 500 евро. Това е по-евтино от повечето къщи в популярните туристически райони в Европа, като в бонус получавате възможността да местите къчищката си където пожелаете.
Защото това е наистина е подвижна къща, базирана на Mercedes-Benz Sprinter. Интериорът й пък вдъхновен от дизайна на луксозните яхти.
Supersonic е първокласен подвижен дом, познат още и като „интегриран”, термин, който се използва за превозни средства със специално създадено купе, монтирано върху рамата на LCV.
При този тип возила екстериорният дизайн е най-маловажният параметър. Тук само ще маркираме огромното челно стъкло и фактът, че моделът прилича на по-малкия Adria Sonic, базиран на Fiat Ducato.
Тук основата е Sprinter. Версиите 780 SL и 780 DС са с две оси (7,8 м дължина, тегло 4,5 тона), както и 890 LL и 890 LC с три оси (8,9 метра дължина, тегло 5,5 тона).
В базовата версия Supersonic 780 SL има място за спане на четирима човека (две двойни легла, като едната се спуска над шофьорската седалка), WC с биде, душ-кабина, кухня (177-литров хладилник, печка, плот, мивка, кафе машина и т.н.) и L-образен диван в „трапезарията”. Конфигурацията на 780 DC е идентична, но има оформена спалня с двойно легло и двоен диван зад шофьорското място. Ясно е, че при по-големите 890 LL и 890 LC има повече място и възможности за оформление и съхранение в интериора. Опциите за персонализация са доста всеобхватни.
Шофьорската зона не е променяне спрямо Sprinter, но въртящите се на 180 градуса предни седалки са напълно нови, проектирани от Aguti. Други характеристики са двойният под за изолация и съхранение, 150-летров воден резервоар, амбиентно осветление, камера за задно виждане, функции за дистанционен контрол със смартфона и т.н..
Supersonic е оборудван с 2,0-литров дизелов двигател от Sprinter, генериращ 170 к.с. Не звучи много за 4,5 или 5,5 тона, но той е доказал надеждността си в LCV гамата на Mercedes. Задвижващи са задните колела посредством 9-степенна автоматична трансмисия.