Rolls-Royce обнови Cullinan и го направи още по-луксозен

Да, оказва се, че наистина е възможно да има още лукс

rolls royce cullinan series ii

Rolls-Royce

П рез 2018 г. Rolls-Royce представи своя първи SUV Cullinan, който бързо се превърна в един от най-успешните модели на компанията. И сега идва неговото второ поколение, което съвсем подобаващо се казва Cullinan Series II.

Новият SUV е подобрен във всяко отношение съобразно отзивите от първия. Например се оказва, че много от клиентите го използват за ежедневен автомобил. И много харесват мощността, лукса, тишината. Тоест, Cullinan Series II трябва да награди всички аспекти.

И инженерите на Rolls-Royce са го направили. Те са обърнали внимание на факта, че все по-голяма част от клиентите на компанията живеят в градовете. А Cullinan Series II трябва да може да се впише в града, но и винаги да е готов за разходка сред природата. Защото, да, колкото и да звучи невероятно, не малко бройки знаят какво е да се движиш по трева, а не само по гладък асфалт в скъп квартал.

И друго – Cullinan създава почитатели на шофирането. Когато е пуснат първия Cullinan, по-малко от 70% от тях са били шофирани от собственика. Днес – по-малко от 10% разчитат на шофьор. И средната възраст на клиентите се понижава – от 56 г. през 2010 г. до 43 г. днес.

Cullinan Series II трябва да съобрази всичко това. И то започва още от дизайна на екстериора, който е „младежки“ и съобразен с новите тенденции. Например светеща предна решетка, повече заигравки със светлините, но и запазване на традиционния за Rolls-Royce стил с дълги и прави линии.

Джантите също са обновени и по-големи. Вече са 23-цолови. Всяка е изваяна от едно парче алуминий.

Основното внимание е към интериора. Много клиенти са заявили желание да персонализират своя SUV и то по все по-дръзки начини. Следователно Cullinan Series II ще отговори на това искане, като предлага още повече детайли, опции, версии, технологии, пакети и т.н.

Има нов, голям централен дисплей с операционната системата SPIRIT. Тя позволява и персонализации в дигиталния свят на Cullinan Series II. Свързаността и технологиите също са на ниво с опции за Wi-Fi, Bluetooth слушалки, озвучителна система Bespoke Audio с 18 говорителя и т.н.

Направен е и нов светещ панел на таблото пред предния пътник. То е с гравиран в дървото силует на град и името Cullinan. Направени са 7000 точки с лазер, за да се постигне ефектът.

Име и нов „шкаф“ за часовника „Духът на екстаза“, който е двоен – цифров и аналогов. Разбира се, използвани са най-добрите материали, а цветовете са вдъхновени от ботаниката. Качеството е на най-високо ниво, като нов двутонов интериор може да използва над 17 км. конци, 2,2 млн. шева и се сглобява за 20 часа.

Засега Rolls-Royce не съобщава подробности за цените и наличностите на Cullinan Series II. Но със сигурност, който трябва, вече знае.

коли автомобили SUV Rolls-Royce