SUV-кросоувърът дебютира през октомври 2020 г. и сега преминава през обновяване в средата на жизнения си цикъл, макар и по-рано от очакването. Обновеният модел ще е с новото лого на марката. Най-съществената визуална промяна е в множеството мини ромбчета, от които е направена радиаторната решетка, както и по-големите и агресивни въздухозаборници под и отстрани на нея.
Клиентите ще са улеснени при специфицирането на колата, тъй като нивата на оборудване вече ще са три: Evolution, Techno и Esprit Alpine, който заменя досегашния RS Line.
Топ изпълнението Esprit Alpine е оборудвано с 19-цолови двуцветни джанти. Вътре се откроява комбинация от червени, бели и сини шевове върху вратите, тапицерията на седалките е от материала Eco Tep, 10% от който е направен от био материали. Арматурното табло е декорирано с имитиращи каменни шисти апликации.
Под предния капак промени няма, клиентите пак ще избират между меките бензинови хибриди със 140 и 160 к.с. от 1,33-литров турбо мотор (4-цилиндров). Версията E-Tech е със 145 к.с. от 1,6-литров атмосферен мотор, електромотор с 36 kW и стартер-генератор с 15 kW. Батерията е с капацитет 1,2 kWh, като от компанията казват, че в града тази версия може да се движи на ток до 80% от времето. Сравнен с конвенционален бензинов двигател, тук консумацията на бензин може да падне до 40%.
Моделът обаче не е спринтьор, ускорява до 100 км/ч за 10,8 секунди, тежи и най-много от всички версии – 1435 кг. При HEV версията се разчита на многорежимната автоматична трансмисия, докато меките хибриди са оборудвани със 7-степенна EDC трансмисия с двоен съединител.
Багажникът на E-Tech е 480 литра, докато на меките хибриди – 513 литра.