Renault 17 се прероди с 270 к.с. на ток, задно и карбоново купе

Французите не планират да произвеждат този рестомод. Сърцераздирателно

Пламен Георгиев,
Renault R17

Renault

С ъживяването на един ретро автомобил с модерни дизайнерски нотки и технология е тенденция, която набра скорост през последните години. Автомобилните производители изпадат в носталгия от време на време, което е добре и за нас, за да се върнем назад във времената на „истинските“, според мнозина коли.

В историята на френския производител Renault 17 (в продажба от 1971 до 1979 г.) аема специално място, емблематичен модел, който с помощта на френския дизайнер Ора Ито, се превръща в зашеметяващо преосмисляне на класическия дизайнерски дух от 70-те години.

Renault

R17 се отличава с карбонова каросерия, невероятно добри пропорции, класически форми и тези страхотни А-колони.

Правоъгълни LED фарове са интегрирани в предната част, докато отзад имаме семплата LED лента през цялата широчина на автомобила. Разширените калници на R17 подобряват стойката му, придавайки по-спортен външен вид от оригиналния Renault 17.

Renault

Вътре Ора Ито използва материали и тъкани от 70-те години, за да създаде съвременно купе, което използва дизайна, за да скрие екраните. Четири правоъгълни дисплея се намират зад правоъгълния волан, докато централният дисплей е разположен хоризонтално под таблото като радио от старата школа.

Въпреки че има електрически мотор с 270 к.с. и може да измине до 400 км с едно зареждане, Renault няма планове да пусне концепцията в производство. Тази кола ще остане еднократна афера, която автомобилният производител ще покаже на няколко предстоящи събития, включително автомобилното изложение в Париж през октомври 2024 г. Но щом Hyundai може да промени позицията си относно N Vision 74, може би Renault също може да го направи.

рестомод Renault R17